Miodowy komin

Od kilku dni niestety przekonuje się jak okropny i nieprzyjemny jest zimny, mroźny wiatr. Praktycznie codziennie kiedy wychodzę z pracy zacina zimny deszcz, a ciąg powietrza między budynkami bardzo nieprzyjemnie chłodzi.
   Dlatego staram się opatulać od stóp po głowę i używam do tego wszelkich akcesoriów takich jak jak czapka, szalik i rękawiczki. Jest to dobra okazja by dzisiaj pokazać Wam miodowy czy jak kto woli musztardowy komin. Wzór nie jest skomplikowany, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć z czego wzięłam wzór. Jak na farmaceutę przystało chyba czas sięgnąć po miłorząb lub lecytynę, bo z moją pamięcią coś ostatnio krucho.


   Komin jest przylegający do szyi i pięknie prezentuje się na ciemnym tle np. czarnego płaszcza. Wykonałam go z włóczki Tango, jednej z moich ulubionych, grubaśnych nitek. Dzięki temu, że nitka jest miękka wzór fajnie się uwypukla i wygląda ciekawie.


Ten komin trafił do butiku, a ja liczę na to, że do świąt zdążę zrobić dla siebie długi szalik. Niestety prace nie idą tak jakbym chciała, ponieważ czas kurczy się jak wełna w pralce:).
Ale już dziś zachęcam Was do zajrzenia w weekend na mojego bloga, bo pojawi się urodzinowe Candy:). Mam nadzieję, że weźmiecie w nim udział, ale jeszcze nie powiem co będzie można wygrać:).
Pozdrawiam Was z małą tajemnicą w tle;).

Komentarze

  1. Śliczny :) Nie jestem do końca pewna, ale to chyba ten sam wzór, który wykorzystywałam na moich pracach, jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ten wzór jest bardzo wdzięczny jak widać:)

      Usuń
  2. Piękny i w optymistycznym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na Lady przystało, komin jest bardzo, bardzo ładny. Może kolor do mnie pasuje, ale to nie znaczy, że oceniam . Mam włóczkę , super miękką. I już wiem, co będę nosiła tej zimy. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze drobny dopisek. Życzę udanej zabawy. Lubię Twoje prace, lubię czytać, masz ciekawe publikacje. W zabawach jednak nie biorę udziału. Pozdrówko

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo:) Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać:) Dziękuję za komentarze:)

      Usuń
  4. bardzo lubię takie wyraziste dodatki, pewnie dlatego, że mam głównie ciemne rzeczy...komin jest śliczny i zapewne bardzo cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) Takie kolory to fajny element do ciemnych ubrań:) Diabeł tkwi w szczegółach:)

      Usuń
  5. Piękny kolor i wzór, też nie lubię zimna, a aura ostatnio depresyjna , wiec trzeba ratować się kolorami 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Faktycznie trzeba się ratować kolorami, aby przetrwać do wiosny:)

      Usuń
  6. Świetny kolorek, idealny by rozświetlić zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komin, świetny musztardowy kolor :)
    No i mój ulubiony wzorek ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komin! Na zdjęciach wzorek wygląda podobnie do star stich - ostatnio go używałam, więc tak mi się skojarzył :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wzór, piękny kolor :D. Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Komin wygląda na bardzo ciepły;) z pewnością ożywi też zimową garderobę;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty