Anielska trójca

Kochani, w tym roku nie zamierzałam dziergać aniołów, bo już mam ich trochę, a i w zeszłym roku nadziergałam ich dość sporo. Życie, życiem i pewna sympatyczna Pani z pięknych okolic Polańczyka, prosiła mnie o wykonanie trzech aniołków.




  Motywacja była duża, bo czasu już nie wiele, a tu trzeba pracować, ogarnąć dom i jeszcze wykonać piękne aniołki. Podołałam temu wyzwaniu i tak powstała piękna anielska trójca.
  Czytelnicy mojego bloga pewnie już kojarzą ten wzór, który stał się niejako nieśmiertelny i sprawdzający się w świątecznym okresie. Aniołki wykonuję z kordonka Maxi, a ozdobne brzegi wykonuję z kordonka Camellia. Chciałam coś zmienić w tych aniołkach i tak wykonałam pięknie falujący brzeg sukni.



   Oczywiście aniołek zyskał piękną aureolę z kręconych anielskich włosów i złotą kokardę w pasie. Nie mogło zabraknąć szkrzydeł, które wykonałam z białych piórek. Anioły usztywniałam oczywiście na żelatynę i wiem, że jest to sprawdzony sposób.
Aniołki zapakowałam w celofan i ozdobiłam naturlaną kokardką ze sznurka.
  Mam nadzieję, że aniołki dotarły całe i zdrowe, a ja zgłaszam je na grudniowe wyzwanie Szuflady:)


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-grudniowe.html
Pozdrawiam:) 



Komentarze

  1. Rzeczywiście bardzo ładny wzór !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Ja kilka lat temu zrobiłam całą armię podobnych i jak na razie mam ich już dosyć :D. Teraz wolę dziergać te płaskie, które niestety nie są tak piękne jak te, ale też mają swój urok :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Każde aniołki są piękne, nawet te płaskie;). Widziałam Twoje i są naprawdę urocze;)

      Usuń
  3. No i proszę, jednak nie ma co planować, bo wiadomo, jak to z planami bywa :D Aniołki cudne i trzymam kciuki za wyzwanie! Idealnie wpasowały się w jego temat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzone wzory są najlepsze. Śliczna trójca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne;) trzymam kciuki w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Aniołeczki , bardzo mi się podobają :)**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta trójca ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty