Urodzinowe Candy 2017

Kochani, nadchodzą kolejne urodziny bloga. W tym roku świętować będziemy już trzeci roczek:)
 Z tej okazji zapraszam Was na urodzinową rozdawajkę.
W tym roku można wygrać:
- serwetkę z białego kordonka z różowymi wstawkami,
- bransoletkę z koralików z mieniącymi się przekładkami,
-  naszyjnik z ozdobną zawieszką,
- kolczyki w kolorze czarno-zielono-złotym.
Udział w zabawie może wziąć każdy, a trzeba spełnić następujące warunki:
1. Zamieścić w komentarzu tego posta chęć udziału w zabawie w dniach 9-16.12.2017
2. Będzie mi miło jeśli polubisz moją stronę Lady with crochet na Facebook'u i/lub Instagramie (nie jest to warunek konieczny, ale sprawi mi dużo radości:).
3. Będzie mi również miło, jeśli udostępnisz post lub zamieścisz zdjęcie o nim na swoim blogu, stronie lub profilu FB.
4. Konkurs trwa do 16.12.2017 do północy, a wyniki postaram się podać 17 grudnia. Pokrywam koszty wysyłki na terenie Polski.
Życzę powodzenia i zachęcam do udziału w zabawie.



Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego urodzinowego ☺ i oczywiście wyrażam wielką chęć udziału w zabawie😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i zgłaszam się :) Baner udostępniam na blogu i fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnej rocznicy ;) Piękne prezenciki
    Ustawiam się w kolejce ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 rok, to już blog do przedszkola idzie :D Życzę Ci mnóstwa czasu na realizację kolejnych to nowych pomysłów (których Ci nie brakuje) :) Oczywiście, że biorę udział!!! Powodzenia dla wszystkich Uczestników!!! Ktoś dostanie fajny prezent pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, a co mi tam;) i gratuluję rocznicy, oby było ich jak najwięcej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tu tylko przycupnę i oobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty