Kolorowy komplet

Kolorowy komplet ma za zadanie wnieść trochę koloru w te szare, a czasem już białe dni. Osobiście uwielbiam takie małe serweteczki, które można układać w dowolnej kompozycji kolorystycznej. Możemy je wykorzystać jako podkładki pod kubek, ozdoby na meble, stół czy nawet zawiesić na tasiemce i wykorzystać je jako wiszące ozdoby.


   Serwetki wykonałam z bawełnianego kordonka Kaja i szydełka 1,25. Kaja bardzo dobrze mi się kojarzy z robótkami, ponieważ fajnie się nią szydełkuję i jest to bawełna dobrego gatunku. Nie ma problemu z jej usztywnianiem, a rzeczy, które wykonałam, parę lat wstecz, mimo zabiegów pielęgnacyjnych, nadal mają wyraziste barwy i nic się z nimi nie dzieje niedobrego.
   Do wykonania takich serwetek możemy również wykorzystać resztki kordonków, które nie starczą nam na duży projekt, a można je jeszcze wykorzystać.


 Choć zbliżamy się do kolorystyki bardziej świątecznej czyli bieli, złota, srebra, czerwieni i zieleni, to te serwetki mogą być fajnym elementem dekoracyjnym lub po prostu możecie je podarować komuś bliskiemu. Zamieściłam jeden z takich kompletów w butiku, więc ktoś chętny może je tam znaleźć.
A jak idą Wasze przygotowania do świąt?
  U mnie w tym roku porządki idą bardzo powoli, ale o dekoracjach już myślę intensywnie. Dziś mój mąż zamierza przygotować ciasto na pierniki, więc już wkrótce piękny zapach będzie się unosił w moim domu. Już nie mogę się doczekać na ich pieczenie i dekorowanie:).
Pozdrawiam już w świątecznym nastroju:)



Komentarze

  1. Bardzo ładny wzór. Świetne podkładki.
    U mnie przygotowania na razie na etapie planów :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) Mam nadzieję, że zrealizujesz plany:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne i radosne podkładki :). Ja właśnie dzisiaj upiekłam pierniki bo mój przepis wymaga, żeby piernik leżał przynajmniej 3 tygodnie po upieczeniu :). I teraz w domu pachnie obłędnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplecik. Takie małe robótki szybko się robi i zaraz widać efekt. Spełnienia świątecznych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny- letni, kolorowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne;) super zestaw kolorystyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik, dobrze wiem że na jednej nie można poprzestać, u mnie skończyło się na siedmiu 😉Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę kolorów w ten szary czas się przyda ;) I miła odmiana po tych wszystkich ozdobach świątecznych ;) Ślicznie wyglądają razem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kolorowe dodatki! Wnoszą tyle radości do każdego wnętrza :) Twoje wyszły naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo radosna kolorystycznie kompozycja serwetek. I bardzo, bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podkładki. Kolory są bardzo energetyzujące w sam raz na te szare i ciemne dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. O! jak kolorowo u Ciebie :) Piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, jak jest kolorowo. Piękne serwetki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty