Kolorowe filcowe

Filc jest bardzo wdzięcznym materiałem do tworzenia różnych ozdób czy biżuterii. Wycinając, przycinając czy zszywając różne elementy można otrzymać przeróżne formy. Ja uwielbiam tworzyć biżuterię z filcu, bo można naprawdę popuścić wodze fantazji i stworzyć coś naprawdę innego. Ilość kolorów w jakich występuję filc jest bardzo duży i naprawdę możemy wykazać się kreatywnością.
   Dziś chciałabym Wam zaprezentować małe filcowe co nieco. Zapraszam:)

1. Naszyjnik z kwiatami. Kosztował mnie dość pracy, ale naprawdę warto było. Składa się z on z małych kwiatuszków w różnych kolorach, które umieściłam na bazie z jasnego filcu. Dodatkowo, aby brzeg wyglądał estetycznie, obszyłam go białymi koralikami. Na brzegach umieściłam łańcuszek, dzięki czemu możemy regulować sobie długość. Naszyjnik prezentuje się naprawdę ładnie, a i przywołuje wiosnę:).


2. Kolorowy naszyjnik powstał w przypływie chwili. Chciałam zrobić coś innego, co fajnie prezentowałoby się na szyi. Pomyślałam o wykorzystaniu "krokodylków" i pasków filcu, które składałam na pół i łączyłam za pomocą zapięć. Gotowe elementy umieściłam na grubym łańcuszku, a końcowy efekt wyszedł bardzo fanie. Ten naszyjnik znalazł już swojego właściciela:), mam nadzieję, że dobrze się nosi.


3. Breloczek z filcu - podczas tworzenia powyższego naszyjnika, zostało mi kilka niewykorzystanych elementów. Zastanawiałam się co z nich zrobić i tak wymyśliłam breloczek, których w sumie robiłam w swojej karierze mało, więc postanowiłam nadrobić te zaległości. Na łańcuszku zamieściłam kilka koralików oraz zawieszkę żyrafę i tak powstał jedyny w swoim rodzaju dodatek:).


Dajcie znać co najbardziej przydało do Waszego gustu:) Ciekawa jestem Waszego zdania:). 
Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2018 roku. Mam nadzieję, że zrealizujecie wszystkie zamierzone projekty a i życzę Wam wielu kreatywnych pomysłów:). 

Komentarze

  1. Śliczne! Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i kolorowo. Pierwszy naszyjnik to na pewno olbrzymia ilość pracy!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te pierwszy zajął mi prawie cały dzień, oczywiście z przerwami:) Dziękuję i nawzajem:)

      Usuń
  3. Piękny jest naszyjnik z kwiatków filcowych. Jest to coś zupełnie innego i kolorowego!
    Najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy naszyjnik jest przeboski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, a szczególnie ten pierwszy :). Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace trudno zdecydować która ładniejsza 😀 Naszyjnik z kwiatami nr. 1. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super! a szczególnie forma drugiego naszyjnika bardzo mi się spodobała;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Nie potrafię wskazać mojego faworyta! Gratuluję umiejętności, weny i efektów końcowych! Ja za filc się nie łapię ;) Wolę plątać, także z miłą chęcią podziwiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty