Proste aniołki

Mamy już przedświąteczną środę, a więc już niedługo ten magiczny, wigilijny czas. Mam nadzieję, że u Was nie jest to gorący okres i na odpoczynek macie choć trochę czasu, ale cóż zrobić, święta są tylko raz w roku.
   Dziś krótki wpis o bardzo prostych aniołkach. Aniołki przyozdobią małą, szklaną powierzchnię w moich meblach, a ich zaletą jest to, że są proste w wykonaniu.


  Te aniołki to nic innego jak dwa jednakowe kwadraty, które składa się w odpowiedni sposób. Jedne od rogu do rogu, a w drugich zakłada się rogi wzdłuż przekątnej. Tak naprawdę powinno się je w tych momentach zszyć, ale ja już nie miałam czasu, więc posłużyłam się klejem na gorąco. Kwadraciki wykonałam z kordonka Maxi, a metaliczny brzeg to kordonek Camellia.


  Jako głowa aniołka posłużył koralik, przez który przewlekłam wstążeczkę, która służy również jako uszko do zawieszenia. 
  Jak widzicie aniołki nie są skomplikowane w wykonaniu  i wprawiony szydełkowicz zdąży je jeszcze wydziergać między grzybową, a kapustą z grochem:).
Na koniec muszę się Wam przyznać do jednej rzeczy, udało mi się mieć nowe postanowienie noworoczno-świąteczne - chciałabym się nauczyć robić na drutach:). Co myślicie o takim pomyśle? Szydełko się nie obrazi? :)
Pozdrawiam:) 



Komentarze

  1. Świetne są!Szydełko na pewno się nie obrazi, a powstać może wiele ciekawych rzeczy;)
    Pozdrawiam ciepło i wesołych życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe mimo swej prostoty!!! Piękne! Wspaniałych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aniołki - faktycznie proste w wykonaniu, a jakże urokliwe i takie inne niż wszystkie! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są takie proste, ale niezwykle urocze :). Bierz się śmiało za druty, szydełko trochę się poboczy, ale w końcu wybaczy, wiem coś o tym :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Własnie nabyłam pierwszy komplet drutów i zobaczymy czy dam radę. Druty wydają mi się bardzo skomplikowane;)

      Usuń
  5. Fajny, geometryczny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki cudowne 👼🏻Druty? Ja jestem za, a szydełko jakoś to zniesie😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne aniołki :) co do drutów to tez jakoś ze 4 lata temu zaczęłam od nowa ( wcześniej robiłam lata temu) i... jest fajnie szydełko i druty, czasem w jednej robótce jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to, że można łączyć obydwie techniki:) Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  8. Piękne aniołki! Powodzenia w nauce! Szydełko wybaczy, a my z przyjemnością będziemy śledzić postępy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 32 years old Librarian Doretta Rowbrey, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Cryptography. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. klikajac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty