Wiosenne zawieszki

Wielki żal w domu, bo pięknie słoneczko świeci za oknem, a my z córcią siedzimy w domu przeziębione. Niestety tak to już jest, że dopadło nas wiosenne przeziębienie. Ratujemy się rozgrzewającą herbatką z miodem, goździkami, cynamonem, cytryną i pomarańczą, którą bardzo Wam polecam na rozgrzewkę jako farmaceuta:) A wracając do dzisiejszego tematu, przedstawiam Wam wiosenne zawieszki, które możecie zawiesić w oknie, na gałązkach, meblach itd. po prostu tam gdzie macie na to ochotę. Zawieszki, są dobrym pomysłem na wykorzystanie resztek kordonka, ja do ich wykonania użyłam resztek białego kordonka oraz kordonek Kaja w melanżowych kolorach. Moje zawieszki będą pięknie wyglądać w oknie, ale dołączy do nich jeszcze coś innego co pokażę Wam w następnym poście:) A Wy jak witacie wiosnę w Waszym domu?? Pokażcie pomysły na mojej grupie szydełkowej, a jeśli chcecie wiedzieć jak ja usztywniam robótki, to zajrzyjcie w szydełkoporady:) Pozdrawiam co prawda z wielką chrypką, ale za to bardzo serdecznie:) 













Komentarze

Popularne posty