Stroik wielkanocny

Po wielu miłych słowach jakie usłyszałam na temat wywiadu, czas pokazać coś nowego:) Dzisiaj przedstawiam Wam pomysł na mały stroik wielkanocny, jaki możecie wykonać za przysłowiowe grosze. Stroik wykonany jest z małego wianuszka z mchu ( ok. 3zł ), do którego szpilkami z perłowymi główkami przypięłam kwiatuszki wykonane z resztek kordonka Kaja. Będąc na zakupach, na których zawsze kupię więcej niż planowałam:)), wpadła mi w oko świeczuszka w kształcie jaja (0,99 zł) i małe kurczaczki (1,99 zł za 4 sztuki). Wszystkie elementy połączone ze sobą tworzą dość ciekawą całość. Koszyczek wykonałam ze wzoru z gazetki kordonkiem Maxi z błyszczącą nitką. Stroik możemy włożyć do koszyczka lub wykorzystać jako samodzielny element na mały stół lub jako część większego stroika. Pomysł szybki i tani:) Pozdrawiam:))









Komentarze

Popularne posty