Szydełkowe pisanki cz.1

Jak już się zapowiadałam, w marcu rozpoczynam posty Wielkanocne. Przedstawię Wam moje prace jakie wykonywałam w związku z tym świętem. Choć może święta Bożego Narodzenia są bardziej uroczyste i lubiane przez wszystkich, ja mimo to bardzo lubię Wielkanoc, bo kojarzy mi się z nadchodzącą wiosną. Wiosna jest moją ulubioną porą roku, może dlatego, że wtedy się urodziłam, a może dlatego, że uwielbiam patrzeć jak wszystko budzi się do życia. Na początek przedstawiam Wam moje pisanki jakie wykonałam w zeszłym roku. Było to moje pierwsze spotkanie z takimi robótkami więc może idealnością nie grzeszą :) Wykonane są z kordonka Kaja i Karat8, który jakoś najbardziej mi podchodzi do wykonywania ozdób. Przedstawione pisanki wykonywałam na styropianowych formach. Już niedługo pokażę Wam tegoroczne pisanki:) Przypominam również o mojej grupie szydełkowej do której bardzo zapraszam:))














Komentarze

Popularne posty