Listopadowy przegląd prasy

Październik, niczym śnieg w górach, zasypał nas gazetkami szydełkowymi. W listopadzie będzie ich trochę mniej, a dziś chciałabym Wam opowiedzieć o dwóch nowościach:)

1. Szydełkowanie - Boże Narodzenie -serwetki i ozdoby choinkowe - jak już się zorientujecie po samej nazwie, numer o tradycyjnych ozdobach świątecznych. Gdybym miała wybierać między serwetkami, a ozdobami na choinkę, to bardziej skłaniam się do pierwszej propozycji. Serwetki są ładne. Podobają mi się zwłaszcza te w kształcie gwiazdy i misternie wykonanych ramionach ażurowymi wzorami. Jeśli chodzi o ozdoby choinkowe są to głównie tradycyjne, gwiazdki i inne zawieszki w kolorze złota i srebra. Nie są złe, ale szału też nie ma. Mam wrażenie odgrzewania starszych wzorów. Według mnie faworytem tej gazetki jest serwetka z bałwankami, ale znajdziemy tu również wzór na stojącego bałwanka:). Przed zakupem zajrzyjcie czy znajdziecie coś dla siebie. :)

zdj. bpv.pl 

2. Diana Robótki - Od serwetek do bieżników - Diana już na wstępie zachęca nas świątecznym obrusem, ale w sumie chyba dzięki niemu warto zajrzeć do środka:). Dla równowagi w stosunku do wcześniejszych gazetek jest tu przewaga wzorów na serwetki. Wzory odnoszą się zarówno do motywów świątecznych jak i znajdziemy serwetki, które nadadzą się na każdą okazję. Dość ładna złota serwetka z motywem choinki, ale również fajny komplet małych serweteczek. Podobnie jak wcześniej nie jest źle, ale... :) Przed zakupem, również zajrzyjcie do środka:)

zdj. bpv.pl

Komentarze

  1. Oglądałam obydwie pozycje i nie kupiłam żadnej :). Nic szczególnego w nich nie znalazłam, wcześniejsze gazetki były zdecydowanie ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, wcześniejsze propozycje były o wiele ciekawsze:) Te pozostawiam tradycjonalistom:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty