Październikowy przegląd prasy szydełkowej

Dziś kilka nowości jakie znalazłam w kiosku. Zapraszam więc na krótki przegląd prasy szydełkowej:

1. Szydełkiem i na drutach nr 5/2016 - sięgnęłam po ten numer i zakupiłam go w ogóle go nie przeglądając. Dlaczego? Zachęciła mnie okładka z wiszącymi mikołajami i aniołkami oraz napis: "stwórzmy bajkowy świat wokół siebie". Ten bajkowy świat niestety nieco blednie w środku gazetki, ale nie jest najgorzej. Jest to numer przygotowujący nas do świąt. Mamy tutaj ze świątecznych rzeczy właśnie wiszące ozdoby choinkowe w postaci aniołków i mikołajków, świąteczną osłonkę na świeczkę, serwetkę w kształcie gwiazdki i aniołka. Pozostałe wzory to mniej lub bardziej udane wory na serwetki. Serwetki nie są najgorsze, ale w tym numerze znajdzie się też coś dla wielbicieli sztuki:). Może ktoś z was skusi się na firankę/ zasłonkę, która nawiązuje do obrazu "Narodziny Wenus". 

zdj. http://www.makler.wroclaw.pl/index.php?p=768

2. Sabrina Robótki 5/2016 - Fantastyczne wzory serwetek - przyznam szczerze, że to nie te fantastyczne wzory serwetek podobają mi się najbardziej, a poszewki na poduszki. Jedną z nich widzicie na okładce. Natomiast druga jest bardziej delikatna, z motywem kwiatowym i ona bardzo mi się podoba. Serwetki są ładne, nawet się na jedną skusiłam, ale chyba mnie diabeł do niej zachęcił, bo jest bardzo monotonna w wykonaniu, ale myślę, że efekt końcowy będzie fantastyczny:). W tym numerze jest również piękny wzór na serwetkę ze słonecznikiem w środku, na którą bardzo bym się chciała zamierzyć:). Chyba się na nią skuszę. 

zdj. bpv.pl
3. Robótki ręczne nr 9-10/2016 - jest to kolejny numer gdzie moim ulubionym wzorem jest schemat na poduszkę. Jest to przepiękna filetowa poduszka z motywem kwiatu róży. Poza tym znajdziemy tu wzory na ładne serwetki i obrusy, głównie z motywem kwiatowym, ale są naprawdę ciekawe, choć bardziej tradycyjne. Na końcu gazetki znalazł się projekt na małe szydełkowe pudełeczko. 

zdj. http://www.makler.wroclaw.pl/index.php?p=767
4. Moje Robótki 6/2016 - okładka serwetki ze złotą, przeplecioną wstążeczką może już być już zapowiedzią świąteczną, ale nic poza tym świątecznego już tu nie znajdziemy:). Głównie mamy tu do czynienia z serwetkami i obrusami, ale w dość trudniejszej w wykonaniu formie. Są to wzory na misterne i wymagające wprawy w szydełkowaniu rzeczy. Jest tu wzór na piękną, filigranową serwetkę, ale jest tak misterna, że pewnie robiłabym ją z rok:). Zamieszczam link, gdzie można przejrzeć kilka stron z gazetki: 

zdj. http://www.empik.com/moje-robotki,p1000238620,prasa-p



Komentarze

Popularne posty