Naszyjniki, łańcuszki,korale - nowości

Moja kolekcja naszyjników w końcu doczekała się sesji zdjęciowej i  już dostępna jest w Butiku. Musiałam wykonane produkty podzielić na kategorie, bo dość dużo ich nazbierałam. Dziś pora na korale, naszyjniki i łańcuszki, a więc wszytko to, co pięknie przyozdobi nasz dekolt. Więcej informacji dotyczących długości i materiału znajdziecie w butiku. Zaczynajmy:)

1. Koralikowy naszyjnik z sową - Stwierdziłam, że kaboszonową zawieszkę nie koniecznie trzeba łączyć tylko z łańcuszkiem, ale można ją też włączyć do korali. Do tego kompletu stworzyłam też bransoletkę i kolczyki.



2. Kolorowy naszyjnik wykonany jest ze szkła weneckiego. Kto powiedział, że różne formy nie pasują do siebie? Dlatego do kwadracików dołączyłam dwa kuliste koraliki. Absolutnie nie może być nudno:)



 3. Łańcuszek z gwiazdkami z hematytu. Znalazł już swojego właściciela i niedługo wyruszy w drogę:)


 4. Moja inwencja własna na koraliki z którymi długo zastanawiałam się co począć. Wymyśliłam wiec zawieszkę z chwostem, którą umieściłam na kauczukowym rzemieniu.


 5. Neonowe koraliki pięknie układają się przy szyi. Super prezentują się i są neonowe:).



 6. Moje ulubione łańcuszki z zawieszkami z kaboszonów z różnym motywami:) Są kwiaty, ptaki, zegary, drzewa i nie tylko:). Różne długości i grubości, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie.

.


























W następnych postach przedstawię Wam bransoletki, kolczyki i nie tylko:) 
Pozdrawiam:) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty