Dziecięcy komplet z chustą

Jesienna pogoda daje nam w kość:). W tym tygodniu w Katowicach zanotowano nad ranem -3 stopnie:). Co niektórzy wskoczyli w ciepłe kurtki i buty. Też sama już wyjęłam cieplejsze kurtki, wykonałam sobie komin, mitenki i myślę nad nową czapką. Ale koniec o zimnie, przejdę do milszego tematu:). 
     Dziś chciałabym Wam zaprezentować komplet jaki wykonałam dla dziewczynki w wieku 5-6 lat. Wykonałam go z melanżowej włóczki Sweet Baby, która jest jedną z moich ulubionych włóczek na tego typu wyroby. 
     Kolorystyka jest bardzo jesienna i utrzymuje się w kolorze brązu, zieleni, pomarańczu. Wzór na tą czapeczkę jest moim ulubionym wzorem. Nie chodzi tu o to, że szybko się go wykonuje, ale bardzo ładnie prezentuje się na dziewczęcej główce. Czapeczka została przyozdobiona kwiatuszkiem z koralikiem w środku. 
    Chusta to już trochę bardziej skomplikowana rzecz. Wykonana jest z elementów, w których główną rolę odgrywają słupki widełkowe. Duże elementy łączy się z mniejszymi i całość obrabia półsłupkami i pikotkami. 
    Mam nadzieję, że śledzicie cykl "antykwariat robótkowy", ponieważ obecnie mam już 7 części, a to jeszcze nie koniec. W międzyczasie powstały też zdjęcia nowej kolekcji biżuterii, która czekała na swoje pięć minut i nie długo zabłyśnie na blogu. Pierwsze egzemplarze pojawiają się w Butiku. A w najbliższej przyszłości będzie bardzo jesiennie i szydełkowo:). 
Życzę Wam miłej niedzieli i trzymajcie się ciepło;) 







Komentarze

  1. Piękny szalik, ale ta czapka! Rewelacja, sama bym taką nosiła, jako fanka wszelkiego rodzaju czapek :) no i świetnie kolorki się ułożyły :) a swoją drogą, to jest jakaś metoda, na układanie kolorków w melanżowych włóczkach, czy zaczynasz od początku i jak wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej robię i patrzę jak wychodzi. Robię to instynktownie. Włóczki raczej dobrze wychodzą w melanżach, trochę gorzej w melanżach jest z serwetkami, bo nie zawsze on wygląda dobrze. Po prostu musisz skorzystać ze swojego kobiecego instynktu:) Ja żadnej metody nie mam:)

      Usuń
  2. Śliczny komplet :) ja też bym taki założyła, pasowałby mi do płaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę już robiłam w dużym rozmiarze, a czapeczkę można dopracować:) Nic tylko zrobić i nosić:)

      Usuń
  3. Komplet jest super! Bardzo fajne kolory, a chusta z kwiatków jest oryginalna. Ja w piątek po raz pierwszy w sezonie skrobałam szyby w samochodzie czyli jesień przyszła :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwy rewelacja :) komplecik pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty