Kilka nowości + fotografia produktowa

Kochani, przemiłe osoby, które skusiły się na moje biżuteryjne cuda powtarzały jedną rzecz: "W rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciu". Cóż się dziwić zdjęcia wykonywane bez odpowiedniego oświetlenia i aparatem cyfrowym niestety takie są. Stąd więcej zamówień mam od osób, które mogą zobaczyć, dotknąć na żywo.
     Postanowiłam, więc zainwestować w fotografię. Zakupiłam m.in. odpowiedni namiot do fotografii produktowej, abyście mogli zobaczyć te rzeczy w perspektywie jak najbardziej zbliżonej do realnego wyglądu.
     Na razie raczkuję w technice fotografii i postaram się uczyć, aby zdjęcia były coraz bardziej profesjonalne:).
     Tymczasem na kiermasz wrzucam kilka nowości oto one:

1. Bransoletka z masy perłowej - nieregularne kawałki masy perłowej w fajnych, letnich kolorach, bardzo ładnie prezentują się na ręce. Długość 20 cm + łańcuszek do regulacji


2. Naszyjnik "Dziewczynka z parasolką" - zawieszka to kaboszon szklany 25 mm w posrebrzanej bazie. Zawieszka zawieszona na obroży ze srebrnej żyłki 46 cm. 


3. Naszyjnik "Sowa-Just born" - zawieszka to szklany kaboszon 20 mm w posrebrzanej bazie. Zawieszka zawieszona na obroży ze srebrnej żyłki 46 cm. 



4. Naszyjnik lniany z trzema koralikami - naszyjnik wykonany z cienkiej nitki lnianej, na której umieszczono trzy kontrastowe, drewniane koraliki. Zapięcie posrebrzane. Długość (w linii prostej od zapięcia) 31 cm. Doskonały dla tych co nie lubią krótkich naszyjników. 


5. Kolczyki marmurkowe - wiszące kolczyki, wykonane z marmurkowych,szklanych koralików i posrebrzanych elementów. Długość 6,5 cm. 



6. Kolczyki turkusowe - kolczyki wiszące, wykonane z nieregularnie ciętych kawałków turkusu. Elementy posrebrzane. Długość 7 cm. 





Komentarze

  1. Jeśli mogę coś doradzić, koniecznie wyprasuj tło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zastanawiałam się czy przeprasować to żelazkiem, ale to jest taki materiał, że trochę się bałam tego ruszyć.

      Usuń
  2. Bardzo ładne biżutki :) Najbardziej podoba mi się pierwsza bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również:) Choć kolczyki turkusowe też mnie kuszą:)

      Usuń
  3. Jak zwykle super :), nie mogę się zdecydować co podoba mi się najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografia produktu jest naprawdę świetna, ale również bardzo wymagająca . Fotografia produktowa – Rzeszów, którą robiłam była chyba jedną z najtrudniejszych w całej mojej kadencji, ale z drugiej strony efekt końcowy był genialny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty