Czerwcowy przegląd prasy

Chciałabym, aby moje marzenia skrzydełkowe spełniły się tak jak dzisiaj marzenia kibiców piłki nożnej:). Jestem dumna z naszej piłkarskiej drużyny i trzymam za chłopaków kciuki;). 
    Przejdźmy do przeglądu prasy hand-madowej:)
1. Diana Robótki Extra - Szydełkowe modne torebki - czy takie modne? Polemizowałabym...Mam wrażenia, że są to odświeżone modele i nie ma w nich powiewu świeżości choć na kilku modelach można zawiesić oko. Co mnie odstrasza od tego numeru to wzory na etui na telefony komórkowe, które wyszły z obiegu jakieś kilkanaście lat temu. Bardzo podoba mi się torebka w kształcie misia i torby z grubego sznurka. Zastanawiam się również nad wykonaniem kolorowej torebeczki dla dzieci. Numer nie jest zły, ale i do najlepszych nie należy. Zanim zakupicie to sprawdźcie również czy macie dobrze sklejoną gazetkę, bo w moim kiosku wszystkie były sklejone i niekiedy sklejenie wchodziło na opis wzoru. 



( http://www.empik.com/diana-robotki-extra,p1000262335,prasa-p) 

2. Moje Robótki 4/2016 - zakupiłam ten numer mimo, że są tu wzory na klasyczne serwetki, ale coś w sobie mają. Bardzo spodobał mi się błękitny obrus z rozetek i chyba to on przeważył na zakupie tego numeru. Nie jest on zły, ale zajrzyjcie zanim kupicie, ponieważ nie każdy lubi taką klasykę szydełkową. 


(zdj. http://www.kej.wroc.pl/mojerobotki.html )

3. Szydełkiem i na drutach nr 3/2016 - ten numer kupiłam w biegu bez przeglądania, a skusiła mnie na niego lilia, która jest widoczna na tytułowej stronie oraz szydełkowa szkatułka, która jest na samym końcu numeru. Pozostałe wzory nie są jakieś oszałamiające, dużo klasyki, większość wzorów podejrzewam, że jest Wam znane. 


( zdj, http://www.makler.wroclaw.pl/index.php?p=749 )

4. Mollie potrafi nr 4/2016 - uwielbiam to czasopismo. Naprawdę można znaleźć w nim wiele ciekawych rzeczy. Z szydełkowania znajdziemy tu wzór na letnią jasną torebeczkę, szydełkowego arbuza czy na piękne przyozdobienie słoików na różności. Poza tym wiele pomysłów hand-madowych do szycia, haftowania itp. Bardzo podoba mi się wieniec z filcowych kwiatów i haftowany ananas. W tym numerze jest również wiele jest pomysłów "szyciowych"  np. jak uszyć piżamę lub przerobić koszulę na modną bluzkę z odkrytymi ramionami, czy jak uszyć matę na plażę lub jogę. Bardzo fajny numer, który polecam. 


(https://ulubionykiosk.pl/)

5. Twórcze inspiracje 2-3/2016 - przyznam szczerze, że ten numer dość zainteresował mnie już swoją okładką. Przeczytacie tu o szydełkowych gobelinach czyli technice tapestry crochet, a także znajdziecie wzory na amigurumi  - sowę, pingwina i nietoperza. Skusił mnie również wzór na torbę z sową wykonaną haftem wstążeczkowym czy na  naszyjnik z materiałowych kwiatów. Również wielbiciele koralików znajdą coś dla siebie m,in ścieg peyote i wzory na piękne bransoletki z koralików. 


(zdj. http://www.empik.com/tworcze-inspiracje,p1108363336,prasa-p)

 

Komentarze

  1. Chyba się nie skuszę na żadną, może ewentualnie na Mollie lub Twórcze Inspiracje. Torebki szydełkowe mnie nie kręcą, wzorków na serwetki mam nadto :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty