Serwetka z wiewiórką

Przyszła tak piękna złota jesień, a wraz nią niestety szereg chorób. Nie wiem jak u Was, ale u mnie wirusy szerzą się jak opętane, a i mnie porządnie załapało. Przyznam się szczerze, że jak żyję, nie przechodziłam jeszcze takiego czegoś nigdy w życiu, żeby człowiek nie mógł spać, bo bolą go nawet mięśnie oddechowe. 
   Ale nie o chorobach będę dziś pisać:). Będzie krótko i na temat. 
Wiewiórki są dla mnie bardzo wdzięcznymi zwierzątkami i uwielbiam zarówno je jak i motyw wiewiórki w robótkach szydełkowych. Na wsi w zeszłym roku przychodziła do nas taka wiewiórka, która prawie nas się nie bała, w określonej odległości oczywiście:). Biegała dookoła nas i zakopywała orzechy, które jej podrzucaliśmy, tak, że latem na podwórku pojawiała się plantacja tych drzew z zapomnianych wiewiórczych smakołyków. Najbardziej lubiłam jak siedziała na wrotach stodoły i z zaciekawieniem obserwowała co robimy. Niestety w tym roku nikt wiewiórki nie widział i mam nadzieję, że była podczas naszej nieobecności. 
  Serwetka z wiewiórką, a raczej z wiewiórkami wykonana jest z kordonka Maxi, a brzeg z grubszego kordonka Cable, który kiedyś dostałam w ramach wygranego Candy:). Chciałam, żeby bordowy kolor nadał jej jesiennego charakteru, a obramowanie z bieli nie przytłoczyło wzoru. 
  Serwetka ma również nietypowy kształt coś w rodzaju pięciokąta. 
Mam nadzieję, że wiewiórki też skradają Wasze serca, a ja jestem ciekawa jaki jest Wasz ulubiony jesienny motyw:) Piszcie śmiało:)
Pozdrawiam bardzo gorąco mimo choroby i gorączki. Nie dajcie się wirusom:) 





Komentarze

  1. Wiewiórki to przesympatyczne zwierzątka;) Serwetka świetnie Ci wyszła;))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta serweta. Bardzo mi przypomina wielkanocną z kurczaczkami :) Pozdrawiam ciepło i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serweta, wiewiórki to bardzo wdzięczne zwierzątka przywodzące na myśl jesień i orzeszki. Świetny pomysł z kontrastowym obramowaniem😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jest urocza:). Ale jak mogło być inaczej skoro jej ozdobą są te przeurocze zwierzątka :D. Ciemniejsze obramowanie nadaje jej charakteru, dzięki Tobie zaczęłam doceniać takie kontrastowe wykończenia. Życzę dużo zdrowia, mnie też niestety wirus nie ominął :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:). Kasiu nie daj się wirusowi, ma nadzieję, że szybko minie, bo mnie strasznie wymęczył mój.

      Usuń
  5. Piękna serwetka i bardzo fajna Wasza wiewiórkowa historia :) Także mam nadzieję, że jednak gdzieś tam się jednak zakradała... Moim ulubionym jesiennym motywem tego roku są liście ;) Dużo zdrówka i oby szybko przeszła choroba - u nas też niestety tego mnóstwo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jesienne liście były u mnie motywem w zeszłym roku, więc w tym roku poszukiwałam czegoś innego:) Ale oczywiście liście jak najbardziej są na topie:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty