Październikowy przegląd prasy

Nie wiem czy zaglądaliście do kiosku, ale pojawiły się nowe pozycje, które mogą Was zainteresować. Oto kilka z nich:

1. Wzory i wykroje - Wzory na szydełko - Warkocze cz.1 - jest to gazetka, na którą czekałam z niecierpliwością. Bardzo podobają mi się dziergane na drutach poduchy z motywem warkoczy. Niestety na drutach dziergać nie potrafię, dlatego bardzo się cieszę, że pojawiła się taka alternatywa. Jest to pierwsza gazetka o szydełkowych warkoczach na rynku i myślę, że warto ją nabyć do swojej kolekcji. 
   Numer ten rozpoczyna się od szkoły szydełkowania warkoczy, gdzie oprócz opisów znajdziecie pomocne rysunki i oznaczenia graficzne. Znajdziemy tu: podstawowe warkocze, kombinacje podstawowych warkoczy, wzory powierzchniowe z podstawowych warkoczy i warkocze z tłem wzoru podstawowego. Wiem, że brzmi to jak abstrakcja, ale numer ten raczej dedykowany jest już do osób mających dobrze opanowane szydełko. 

zdj. bpv.pl 

2. Sabrina Robótki - Najciekawsze pomysły szydełkowe na jesień - wiem, że macie dość numerów z serwetkami, ale ten numer jakoś mi się podoba. Najbardziej spodobały mi się poszewki na poduszki i wiem, że przyszłościowo je wykorzystam. Wzory na serwetki są lekkie i jesienne. Są dość ciekawe i dzięki zastosowaniu bardziej jesiennych kolorów, otrzymamy ciekawą ozdobę na stół. Numer oceniamy na dobry z plusem:). 

zdj. bpv.pl

3. Amigurumi dla początkujących - długo się zastanawiam jak ocenić ten numer, bo mam dość mieszane uczucia. Wydaje mi się, że jak na cenę to niestety szału nie ma, ale jeśli chodzi o początkujących w tej sztuce to numer może być bardzo przydatny. Skupmy się na tym co jest zawarte w środku. 
   Gazeta Amigurumi rozpoczyna się od szkoły szydełkowania. To nie tylko wybór włóczki i nauka splotów (wraz ze zdjęciami poglądowymi), ale także informacje jak łączyć elementy, dodawać nową włóczkę itp.. 
   Następnie przechodzimy do galerii projektów. Mamy tu 30 wzorów, gdzie każdy oznaczony jest odpowiednią liczbą gwiazdek, które wskazują na stopień trudności. Głównie są to projekty na 2-3 gwiazdki na 5. Każdy wzór oprócz zdjęć posiada również opis potrzebnej włóczki, stopień trudności, potrzebne szydełko i inne potrzebne rzeczy do wykonania projektu, a także wymiary i czas wykonania. Wśród projektów mamy wzory na różne laleczki, dinozaury i proste w formach maskotki lwa, króliczka, słonika, myszki itp. 
Podsumowując - numer dobry dla osób początkujących w tej sztuce, a Ci co zetknęli się już ze sztuką amigurumi, raczej nie mają czego w tym numerze szukać:). 

http://www.empik.com

4. Anna Robótki - Serwetki małe i duże - no cóż, serwetki bardzo klasyczne od łatwych wzorów, po bardziej skomplikowane. Najbardziej podoba mi się wzór na firankę z motylami, bo jest nieprawdę ciekawy. Poza tym znajdziemy ozdobny kwadrat do naszycia na poduszkę w celu ozdoby, a także bordiury do serwetek czy chusteczek. W przypadku tego numeru zajrzyjcie przed zakupem:).

zdj bpv.pl

Komentarze

  1. Fajne pozycje, muszę się z nimi bliżej zapoznać :). Szydełkowe warkocze to coś oryginalnego i chociaż wolę te na drutach to tą gazetką na pewno kupię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym umieć robić warkocze na drutach, ale zadowolę się tymi szydełkowymi:)

      Usuń
  2. Mam tę z szydełkowymi warkoczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warkocze intrygują, super propozycja, skorzystam☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazetka z warkoczami - moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twój przegląd prasy. Zawsze po nim wiem czy chcę coś kupić, czy jednak nic mnie nie zainteresowało. Tym razem namówiłaś mnie na zakup gazetki o warkoczach szydełkowych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty