Kolorowa chusta dla dziewczynki

Kolorowa chusta wykonana jest z bawełny w pięknych melanżowych kolorach jak i z użyciem klasycznej bieli. Do jej wykonania użyłam włóczki Alize Bella.
  Włóczka ta jest bardzo fajną bawełną, a najbardziej z niej lubię właśnie melanże, ponieważ nitka pięknie przechodzi z jednego koloru w drugi, co przekłada się na efekt wizualny wykonanej pracy. Kolejną zaletą tej włóczki jest jej dobra jakość, a że jest to bawełna również trwałość. Bawełna użyta w tej chuście jest bardzo przyjemna dla skóry i nie jest ostra. Dzięki niej szyja na pewno nie zmarznie.
  Posiadałam w domu jeden motek melanżowy i jeden biały, a że idą jesienne chłody, pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić chustę dla młodej damy. Skorzystałam z wzoru na chustę wirus, który ma tę zaletę, że melanżowe włóczki dość dobrze w nim się układają i fajnie wyglądają. Dzięki białej obwódce, kolory ładnie uwydatniają się i odcinają się od brzegu, a całość nie jest nudna.
   Chusta obecnie czeka na małą właścicielkę, więc jeśli bylibyście zainteresowani tą chustą zapraszam do kontaktu ze mną lub na stronę Srebrna Agrafka.
Mam nadzieję, że chłodniejsze ranki i wieczory nie są Wam straszne, a i pochwalcie się jakie to szydełkowe wyroby chronią Was przed zimnem:).
Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)





Komentarze

  1. Cudo <3 Alize jest świetna :) potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, bardzo ciekawie wygląda połączenie bieli z kolorowym "środkiem" :) Ja też uwielbiam Alize Bella - mam nadzieję, że nie wypadnie z rynku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, bo czasem masakra się robi jak fajną włóczkę wycofają:)

      Usuń
  3. Alize i wirus to wspaniały duet :). Bardzo podoba mi się połączenie włóczki melanżowej z gładką :). Wyszło oryginalnie i uroczo :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię włóczki Alize z serii batik. Maja fajne zestawienia kolorów, które ładnie się układają w robótce. Chusta wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te uzależniające wirusy! Też mam w planach kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z kwiatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna chusta. Mimo, że nie jestem już dziewczynką to i tak bym ją nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty