Biżuteria - jesienne nowości

Dziś chciałabym Wam zaprezentować parę biżuteryjnych nowości. Starałam się wymyślić nowe połączenia, kolorystykę, aby wszystko było jedyne w swoim rodzaju. Oto kilka słów o każdej nowości.

1. Bransoletka wykonana z koralików w kolorze różowym, fioletowo-granatowym i szarym. Koraliki pięknie układają się na ręce tworząc fajną całość. Bransoletka została ozdobiona sówką i modnym chwościkiem.

2. Naszyjnik z liściem - bardzo jestem z niego zadowolona:) Nie chwaląc się oczywiście. Bawełniany sznurek powstał własnoręcznie z bawełnianych sznureczków na pierścieniu kumihimo. Metalowa zawieszka w kształcie liścia ozdobiona została gronkiem z masy perłowej. 



3. Szafirowe kolczyki wykonane zostały ze szkła weneckiego. Tego koloru nie za bardzo wyobrażałam sobie w połączeniu ze srebrnymi elementami i tu zdecydowałam się na te w kolorze złotym. 

4. Pierwszy raz miałam do czynienia z siateczką jubilerską. Bardzo mi się spodobał pomysł na siateczkową biżuterię. Wypełniłam siateczkę walcowatymi, pięknie mieniącymi się w świetle koralikami w kolorze różu, fioletu i białym. Wszystkie opalizują i dają piękny efekt. 




5. Rzemienie nigdy nie wychodzą z mody i najfajniejsze są zwłaszcza te, gdzie jest ich większa ilość. Zaplecione rzemienie w kolorze granatowym i turkusowym ładnie ze sobą współgrają, a ozdobiono je fajnymi zawieszkami


6.  Uwielbiam szklane kryształki, zwłaszcza te opalizujące w świetle. Tutaj połączyłam małe kryształki z ciemniejszym końcami oraz kryształowe łezki opalizujące na kolor złoty-żółty. Kryształki układają się w gronka i ładnie prezentują się na uchu. 


7. Kolczyki z anielskimi skrzydełkami i koralikami toho w kolorze szafirowym i opalizującym mlecznym. 

8. Ta bransoletka z rzemieniami i złotymi cekinkami prezentuje się bardzo elegancko na ręce.


9. Bardzo delikatna, ale zarazem ładnie prezentująca się na ręce bransoletka z ozdobnymi zawieszkami. Podstawą są kryształki i koraliki Toho. Dla tych co lubią delikatniejsze ozdoby. 

Komentarze

  1. Piękne biżuteria, najbardziej urzekł mnie naszyjnik z liściem , przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuterię stworzyłaś;) naszyjnik liść wyszedł naprawdę świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście naszyjnik z liściem jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Nie jestem w stanie wybrać tej jednej najładniejszej, wszystkie bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo i cuda :) co widzę Twoje dzieła to mam postanowienie noszenia biżuterii;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty