Kolczyki i nie tylko

Pamiętam, że pokazywałam Wam moje wytwory w postaci naszyjników i bransoletek, a dziś przypomniałam sobie, że zapomniałam o kolczykach:). Nadrabiam więc zaległości i jak zawsze możecie je znaleźć w Butiku:)
   Zapraszam Was do niego zwłaszcza, że w ramach zimowych porządków ceny poszły w dół:) Możecie znajdziecie tam coś dla siebie lub na świąteczny prezent dla kogoś bliskiego:)

 1. Kolczyki z drzewkami w kształcie serca:)


2. Kolczyki gronka w kolorze niebiesko-różowo-brązowym


3. Pomarańczowe z refleksami


4. Z żółtym ptaszkiem


5. Baza w kolorze antycznego brązu i piękny kaboszon z ptaszkiem


6. Kolorowe okręgi w bazie w kolorze srebrnym


7. Z motywem zegara i róż


8. Z motywem pawiego pióra. Szkoda, że nie widać na zdjęciu jak ładnie się mienią. 


9. Z reniferkiem w szaliczku:)


10. Z drzewkami w bazie z falbankami. 


11. Motylkowe:)


12. Małe motylki


13. Motylki w bazie w kolorze antycznego srebra


14. Romantyczne:)


15. Żółte z ptaszkiem w bazie z falbanką


16. Z różą z motywem znaczka pocztowego


17. Z niebieską hortensją


18. Masa perłowa z czarnymi, nieregularnymi pasami


19. Niebieskie hortensje w postaci sztyftów


20. Kolorowe okręgi, ale tym razem w karbowanej bazie w kolorze antycznego brązu


21. Uwielbiam te ptaszki:) Tym razem w bazie w kolorze srebrnym.


22. Zrobiłam również klipsy:)


23. Kolejna nowość to spinki do włosów:) 

24. Znalazł się też pierścionek:) 




Komentarze

  1. Ileż śliczności! Same skarby i wszystkie kolczyki takie urocze... Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym wszystkie :). Ale hortensje najładniejsze :D. A spinki urocze, kiedyś takie nosiłam, teraz mam zdecydowanie za krótkie włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie;) Hortensje są cudne:) Też mi się podobają:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty