Dziewczęcy komplet

Ciężko dzisiaj przeżyć w tak smętną i deszczową pogodę. Chyba nadchodzi czas na uzależnienie się od kawy:) Inaczej nie da się  po prostu funkcjonować, żeby nie spać:). 
      Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować komplecik jaki wykonałam, a który znalazł się na moim butiku na DaWandzie. 
Komplecik wykonałam ze ślicznej i mięciutkiej włóczki Sweet baby Madame Tricote. Jest to włóczka, która wspaniale nadaje się na wyroby dziecięce, a najbardziej w niej lubię to, że ładnie przechodzą kolory jeden w drugi. Bardzo podoba mi się zestawienie tych fioletowych kolorów, które pięknie widoczne są zwłaszcza na trójkątnej chuście. 
     Komplet składa się z czapeczki, którą przyozdobiłam kwiatuszkiem z przyszytym do środka koralikiem oraz z trójkątnej chusty z frędzelkami. W obydwu przypadkach starałam się użyć tego samego wzoru, aby całość była spójna. 
    Mimo, że temperatury nie są jeszcze jakoś oszołamiająco niskie, to i tak już za fakt trzeba przyjąć, że idzie jesień i już się na nią przygotowywać:). Ja już intensywnie myślę o czapkach i kurtkach. Trochę żal, ze lato już odchodzi. 
A u Was bardziej jesiennie czy już bardziej świątecznie? Na grupach widzę, że już co niektórzy są w zaawansowanym stadium przedświątecznym :) 
 Nieco więcej o włóczce Sweet Baby przeczytacie w Szydełkoporadach, a jeśli jesteście zainteresowanych tym komplecikiem zapraszam do Butiku:) 





Komentarze

  1. Jak powiadają niektórzy : dobry melanż, nie jest zły :) a tak serio - melanż kocham szczerze :)
    Komplecik cudny niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak powiadają niektórzy : dobry melanż, nie jest zły :) a tak serio - melanż kocham szczerze :)
    Komplecik cudny niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:) To prawda dobry melanż nie jest zły:) Dokładnie:)

      Usuń
    2. Hahaha lepiej tego nie można ująć ;) kolory super, komplecik też :)

      Usuń
  3. Uwielbiam melanż, wszędzie bym wcisnęła :) komplecik śliczny, u mnie też już jesiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo fajnisty ten komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplecik :) Ma bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny delikatny komplecik:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik dla prawdziwej damy:) Śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam melanże, nawet kolorów, których nie lubię ;). A komplecik śliczny :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty