Osłonki na tealighty

Nic nie płynie tak szybko jak urlop, który pomału zbliża się do końca. O szydełkowaniu nie zapominam, chociaż mam tyle atrakcji, że czasu mam na nie nie wiele. Pomału robię obrus, a w chwilach odpoczynku zaczęłam dziergać serwetkę, a jak zaczęłam ją dziergać skupiłam się na niej, bo bardzo ciekawi mnie efekt końcowy:) Tak już to bywa, że ma się kilka robótek zaczętych, pewnie to znacie i też tak macie. W oderwaniu od codziennych sprawach, udało mi się posadzić trochę kwiatków w ogródku, które mam nadzieję, że już powschodzą przed moim następnym przyjazdem. Mam w tym roku chrapkę na mieczyki i lilie, zobaczymy co z tego wyjdzie:) Jak na razie pierwsze sukcesy ogrodnicze za mną, bo już widać m.in. moją sałatę, rzodkiewkę i słoneczniki:) Ale wracając do tematu posta, przedstawiam Wam moje osłonki na tealighty. Wykonałam je z włóczki, o której nazwie nie mam pojęcia, bo wyrzuciłam metkę z nazwą, a gdy już byłam następnym razem w pasmanterii to już jej nie było. Jeśli znacie nazwę tej włóczki, będę wdzięczna jak mi podpowiecie co to jest:) Opis wykonania znalazłam w jakiejś gazetce, robi się je naprawdę na szybko i łatwo, bo używamy tylko słupki i półsłupki. Gdy przyniosłam do dom włóczkę NN długo zastanawiałam się co można z niej zrobić, ale jak kupiłam szklane podgrzewacze w Pepco od razu wiedziałam, na co można ją wykorzystać. Mam więc miłą dla oka ozdobę do domu. Osłonki zagościły na półce w przedpokoju i już cieszą moje oczy:)
                        A tymczasem pozdrawiam ze słonecznych okolic Lublina:)





  

Komentarze

  1. Włóczki nie znam, ale tealighty w dzianych ubrankach prezentują się świetnie! I chyba odwiedzę Pepco, bo nie znam sklepu, a ostatnio pojawił się u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo szukałam w internecie tej włóczki i nie potrafię odnaleźć co to jest:) A jeśli chodzi o Pepco to polecam:) Można znaleźć coś fajnego do ubrania jak i do domu:) To mój główny dostawca wsadów do poduszek za 4,99:)

      Usuń
  2. Kasiu prace bardzo ładne pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty