Ażurowa torba z czerwoną kratą

Zbliża się czas weekendowych wyjazdów, więc dziś chcę Wam pokazać torbę, które może przydać się na takie eskapady. Torbę wykonałam szydełkiem 2,0  z naturalnego kordonka Aria i na jej wykonanie potrzeba około 1,5 motka. Torbę wykonujemy w dwóch częściach, które na końcu połączyłam za pomocą szydełka na trzech bokach. Po połączeniu dorabiamy uszy. Wzór nie należy do skomplikowanych i naprawdę dzierga się go przyjemnie. Mimo, braku skomplikowanych splotów, torba wygląda ciekawie. Jako dodatek do torby mamy wsad z biało czerwonej-kraty, która uwydatnia ażurowe spoty. Wsad został uszyty przez krawcową, ponieważ ja nie mam zdolności do szycia:). Aby wsad był praktyczny został wszyty w niego zameczek, tak więc możemy do jego środka schować rzeczy, których nie chcemy, żeby były widziane przez innych np. portfel, klucze itp. Na jego wykonanie potrzebujemy materiału za około 4 zł i zamka za 2-3 zł, więc nie jest to duży wydatek. Wsadu nie doszywałam do torebki, ponieważ nie ufam obecnie tkaninom i bałam się, że może farbować i szkoda by było, żeby zniszczył tyle włożonej pracy i serca:) Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do dziergania własnych torebeczek:)




Komentarze

  1. Śliczna! Wzór idealnie pasuje, no i ta kratka! Jak obrobię się z tym wszystkim co teraz dziergam, to pozwolę sobie spapugować :) Tylko wsadu sama nie zrobię, bo ja nieszyjąca jestem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba;) Proszę papugować nie mam nic przeciwko:) Ja też nie szyję, więc musiałam się wspomóc krawcową:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty