Majowy przegląd prasy szydełkowej

W  maju ukazało się kilka pozycji w prasie, w których możemy znaleźć coś dla siebie.
1. Sabrina Robótki Extra nr 3 - Obrusy na duże stoły - głównie są to wzory na duże obrusy wykonywane techniką siatkową, ale znajdziemy też propozycję patchworkową i parę wzorów na obrusy na okrągłe stoły. Moje serce podbił wzór na obrus wykonany z wielu pikotek, który na okrągłym stole prezentuje się rewelacyjnie. Jak dla mnie to on powinien być gwiazdą okładki:)
2. Szydełkowanie nr 3 - Wzory siatkowe - wydawnictwo w tym miesiącu, mam takie wrażenie, że dość mocno stawia na technikę filetową. W sumie nawet ja skusiłam się po raz pierwszy wykonać coś tą techniką, efekty oczywiście wkrótce:) A wracając do tego numeru gazetki, Jak wzory siatkowe, to przede wszystkim wzory na obrusy, bieżniki, serwetki i zazdrostki, ale znajdziemy też wzór na filetowego motylka, którego możemy powiesić w oknie, ozdobę do włosów, poduszkę i słodkie ptaszki w gniazdku. 
3. Sabrina Buciki - przyznam szczerze, że spodziewałam się trochę więcej jeśli chodzi o wzory szydełkowe, ale nie jakościowo, a dosłownie ilościowo. Wzorów na szydełko jest 5, a reszta to modele do szycia, filcowania lub na druty. Mimo to, w numerze znajdziemy szkołę wykonywania skarpet metodą szydełkową jak i na drutach. W sumie nie żałuję, że kupiłam ten numer, bo kapciuszki samochodziki po prostu mnie rozwalają;)
4. Anna Robótki nr 3 - jak zawsze pełna pomysłów na serwetki, ale nie tylko. Znajdziemy również opis na wykonanie uroczych bławatków, poduszki w kształcie serca czy siatki na zakupy. Oczywiście jak to w maju pojawiła się również krótka szkoła techniki siatkowej. 
5. Robótki ręczne Extra nr 3 - na ten numer pokusiłam się, ze względu na serwetkę na stronie tytułowej, ale i w środku znajduje się fajny schemat na obrus na okrągły stół i kilka innych modeli, z których można wybrać coś fajnego, choć niektóre nie powalają. Myślę, że gazetki tej serii są przede wszystkim dla wielbicieli tradycyjnych koronek.
         A u mnie na razie prace dość wolno postępują, ale mam za sobą swój pierwszy filet i swój pierwszy raz z obręczą dziewiarską:) Będę miała się chyba czym pochwalić:) Pozdrawiam choć deszczowo, ale bardzo serdecznie;)













Komentarze

Popularne posty