Wiosenny naszyjnik

Dzisiaj udało mi się wykonać moje pierwsze w życiu zamówienie. Mam nadzieję, że osoba, do który powędruje ten naszyjnik będzie zadowolona. Dziś jego pierwszy debiut na moim blogu. Mojego pierwszego naszyjnika, który zrobiłam z myślą dla siebie nawet nie zdążyłam włożyć, bo też został zakupiony na prezent, ale ten sprawa poważniejsza, bo na życzenie klientki:)) Sznurkowy naszyjnik został w całości wykonany z włóczki bawełnianej, która najlepiej nadaje się do tego typu prac. Został przyozdobiony kolorową rozetą z brązową perełką w środku. Mi najbardziej podoba się połączenie soczystej zieleni ze stonowanym brązem i ecru. Mam nadzieję, że zadowolenie z jego noszenia będzie równie duże, jak moje zadowolenie z jego wykonania;)) Na koniec życzę Wam spokojnego szydełkowania w to niedzielne popołudnie:)) Pozdrawiam:)

 






Komentarze

Popularne posty