Szydełkowe trendy 1/2015

Co prawda, jeszcze nie wzięłam się za robienie szydełkowych ubrań, ale zaczęłam gromadzić literaturę, że jak w końcu będę miała więcej czasu to coś dla siebie zrobię. Chciałam się podzielić z Wami co fajnego można znaleźć w nowym wydaniu Sandry Extra. Nowy numer - nowe pomysły na wiosnę, Znajdziecie w niej wzory na fajne sukienki szydełkowe i tuniki, które mają przewagę liczebną w tym numerze. Poza tym wzory na spódniczki te mini i maxi, a także ciekawe wzory na bluzeczki szydełkowe. Moje serce skradł model bluzeczki z okładki i coraz intensywniej zaczynam nad nim myśleć. W szydełkowych trendach znajdziecie również wzór na ażurowy płaszczyk i fajną sukienkę szachownicę;) Myślę, że osoby lubiące szydełkować ubrania i posiadają tą umiejętność, powinny zastanowić się nad zakupem tego numeru. Przyznam się Wam szczerze, że mnie przeraża myśl jak w tych ubraniach zrobić wycięcie czy dorobić rękawy, ale mam nadzieję, że kiedyś to rozpracuje. :)  Pozdrawiam;)


Komentarze

Popularne posty