Mollie potrafi wydanie wiosenne

Wczoraj udało mi się zakupić nowy numer Mollie potrafi. Choć o szydełkowaniu jest niewiele, to dla osób kreatywnych znajdą się inne fajne pomysły.  Dla szydełkomaniaków znajdziemy pomysł na niepowtarzalne firanki, serwetkę w stylu koniakowskim, szydełkowe ramki, które z powodzeniem możemy wykorzystać na powieszenie na ścianie zdjęć oraz pomysłowy wiszący kosz wykonany z grubej włóczki spaghetti. Mnie zainspirował również pomysł na stworzenie szydełkowej torby z bardzo fajną kolorową wstawką wykonaną na krośnie Maxi Loom. Osoby dziergające na szydełku i drutach znajdą pomysł na plecako-worek z kurczakiem lub misiem na przodzie. Z okazji zbliżającej się Wielkanocy Mollie daje nam pomysł na wykonanie pisanek z serwetek, kurczaków ze wstążek, kartki świątecznej, filcowej kwoki z kurczaczkami. Bardzo mi się podoba pomysł pokazywania młodych osób, które już mają swoje wizję i tworzą, bo fajne jest krzewienie od najmłodszych lat w tym kierunki. Czasami moja 5-cio letnia córka bierze moje szydełko i włóczkę i już stara się robić łańcuszek, bo chce szydełkować jak mama;) Wracając do Mollie znajdziemy też pomysły na filcowy skalnik czy filcową ozdobę na głowę, prosty naszyjnik ze sznurka, własnoręcznie zrobiony zegar, organizer z rolek na ścianie czy termofor z ryżem...ale wierzcie mi to nie wszystko:) Więc zajrzyjcie do niej śmiało;) 


Komentarze

Popularne posty