Serwetka w serduszka

Już jutro Walentynki i związane z tym serduszkowe szaleństwo. Ja oczywiście jak co roku ostatnim czasem spędzam Walentynki w pracy i omija mnie ich świętowanie, ale nie żałuję, bo jeśli chodzi o miłość na co dzień nie narzekam :) W tym miejscu pozdrawiam mojego męża:) Wracając do sedna. Skoro jutro nie będzie mnie z Wami to już dziś przedstawiam Wam moją Walentynkową serwetkę w serca. Wykonałam ją z czerwonego i żółtego kordonka Pyramid, który uwielbiam. Kolor intensywnej czerwieni przełamałam, równie intensywną żółcią. Serduszka poprzedzielane są piramidkami z pęczków, a żółty brzeg serwetki dodaje jej uroku. Oczywiście serwetka już zagościła na moich mebelkach:) Nie mogłam się jej oprzeć;)
 A z okazji jutrzejszych Walentynek życzę Wam dużo miłości na co dzień i wiecznego zakochania:) Trzymajcie się ciepło:)



Szkoda, ze ta piękna czerwień nie jest widoczna na zdjęciach, ale uwierzcie mi, że jest naprawdę bardzo ładna:) 



A na bonus mała serwetka z resztki kordonka Pyramid jaki mi został po świętach :)


Pozdrawiam
Kasia :) 




Komentarze

Popularne posty