Serwetka etno

Choć może nazwa nie jest w pełni adekwatna do tej serwetki, to jednak jej kolorystyka bardzo kojarzy mi się z kolorystyką stylu etno. Jest to bardzo fajny styl, który często łączy ze sobą takie kolory jak fiolet, żółty, czerwony, zielony i inne kolory ze sobą, tworząc barwne i ciekawe kontrasty. 
    Tworzenie tej serwetki było dla mnie bardzo przyjemne, choć nie powiem, że nie miałam obaw czy takie połączenie kolorów nie wyjdzie zbyt przesadzone i kiczowate. 
   Może niektórym nie przypadnie ono do gustu, ale ja osobiście jestem zadowolona z efektu końcowego. Kojarzy mi się ono ze stylem wiejskiej chatki:). Jednym z moich marzeń jest kuchnia o charakterze wiejskim z nutką nowoczesności. Kto wie, może kiedyś marzenie się spełni:). 


  Tymczasem na dobry początek powstała serwetka z bawełnianego kordonka Kaja w czterech kolorach: fioletowym, różowym, zielonym i żółtym. Powstało barwne i wesołe połączenie, które cieszy oko. 
 Wzór na tę serwetkę znalazłam w znanych Wam gazetkach, gdzie był on przedstawiony w zachowawczym, białym kolorze. Im dłużej na nią patrzyłam, tym bardziej byłam przekonana, że w tym modelu można zaszaleć kolorem, bo każdy rząd jest inny i nie tworzy się tu motyw od dołu ku górze serwetki jak np. we wzorach z ananasami, gdzie kończąc jeden element,  ma się już wyrobiony obok drugi. Starał się tak dobierać kolory w rzędach tak aby dane motywy były w jednym kolorze. 
A Wy lubicie takie zabawy z kolorem? Tworzyliście podobne serwetki? Czekam na Wasze komentarze;). 


 

Komentarze

  1. Tak. Ja uwielbiam zabawy z kolorami. Czesto jest tak ze widze jakis wzor i mysle sobie: Taak. Ta serwetka moze byc kolorowa... Szczerze powiedziawszy to za bialymi srednio przepadam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ja lubię też i białe serwetki, ale wszystko zależy od wzoru i miejsca gdzie chcę je mieć:)

      Usuń
  2. Ciekawa propozycja 🍀🌹🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo mi się podoba. XiejaeC zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam miłośniczką wielokolorowych serwetek ale ta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Udany dobór kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobór kolorów zachwyca :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż tak kolorów nie mieszałam, ale teraz wiem, że warto. Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna serwetka w Twoim wykonaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie! Bardzo podoba mi się dobór kolorów, a sama jestem fanką takich rzeczy ;) Jeżeli o mnie chodzi jednak, to AŻ taka zabawa kolorem trochę mnie przeraża przez łączenie i chowanie nitek ;) Ale sama mam już na koncie jedną serwetkę w dwóch kolorach, więc być może kiedyś i na takie zmiany się zdecyduję ;) Może jakaś zebra? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja mam zachomikowaną kupkę robótek, która czeka na schowanie nitek i jakoś się zabrać do tego nie mogę;) Zebra dobry pomysł:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty