Opaski dla dziewczynek

Choć ze wszystkich prac ręcznych najbardziej kocham robótki szydełkowe, to uwielbiam też sięgać po inne techniki. Lubię tworzyć z filcu, ale i lubię pracować z koralikami, tasiemkami, sznurkami, tkaninami itp. 
  Dziś chciałabym Wam przedstawić opaski jakie wykonałam z myślą o dziewczynkach, które już od najmłodszych lat lubią się stroić:). Zaczynajmy:)

1. Opaska z tiulową kokardą
Uwielbiam tą opaskę. Bardzo podoba mi się w niej połączenie fioletowej tasiemki w różowe kropki z różowym tiulem. 
  Tiulowa kokarda dodaje jej uroczego wyglądu, a całości dopełnia ta sama tasiemka użyta w środku jak i na bazie opaski. 
  Opaska bardzo ładnie prezentuje się na głowie i dodaje naszym małym damom eleganckiego, ale pełnego uroku wyglądu:). 



2. Opaska z kolorowym kwiatem
O ile wcześniejsza opaska została wykonana od początku do końca przeze mnie, tak tu sięgnęłam po gotową bazę w kolorze jasnego różu, ale musiałam wnieść w nią trochę własnych zmian.
  Po pierwsze wykonałam kwiat z filcu. W środku kwiatka wszyłam kolorowy guziczek, również z motywem kwiatowym, aby wkomponował się w całość.  Z boku umieściłam zielony listek, który stał się doskonałym dodatkiem. 
 Dodatkowo na bazie opaski umieściłam kilka kryształków hot-fix dla podkreślenia dziewczęcego charakteru opaski. Nie byłabym sobą, gdybym nie wiosła jakiejś swojej modyfikacji do gotowej bazy:). 



3. Opaska z białymi różami
Pomysł na tę opaskę bardzo długo powstawał w mojej głowie. Chciałam tutaj połączyć biały filc w kropki z tiulem i utworzyć z nich kwiat przypominający różę. Dodatkowo w środku kwiatów umieściłam perłowe pręciki. Kwiaty przyozdabia również czarny listek z wyszytym środkiem na wzór nerwów takich jak są w prawdziwych liściach. 
  Tutaj, podobnie jak we wcześniejszej opasce, skorzystałam z bazy do opaski, na którą również nakleiłam kryształki hot-fix za pomocą aplikatora do dżetów. Całość prezentuje się dziewczęco i elegancko. 



Mam nadzieję, że te opaski również się Wam spodobają i może zainspirują do stworzenia ozdób dla swoich dzieci;)
Wszystkie przedstawione wyżek prace znajdują się na Srebrnej Agrafce, gdyby ktoś był zainteresowany zapraszam do kontaktu ze mną.
Pozdrawiam:) 

Komentarze

  1. Opaska z białymi różami podbiła moje serce <3 Jest po prostu piękna, a Twój talent także do innych rzeczy - po prostu podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne, ale ta ostatnio w biało-czarnych barwach to zdecydowanie mój numer 1 - piękne kwiatki stworzyłaś, a w dodatku w stonowanych klasycznych kolorach;) ale moja pociecha ma nieco inne gusta kolorystyczne i zapewne wybrałaby tę pierwszą;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj tak, moja córka też ma inne gusta niż ja jak na razie:)

      Usuń
  3. Zdecydowanie, pierwsza opaska jest najlepsza :D Sama bym nosiła^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opaski😀, rok temu uszyłam mojej chrześnicy spódniczkę z tiulu - nie wpadłam na pomysł dodatków 🙁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty