Miętowo-różowe poduszki

Dawno już na moim blogu nie było poduszek zrobionych z elementów. Jakoś ostatnio omijałam ten temat szeroki łukiem, bo robienie takich prac wymaga chowania wielu nitek, a czasami nie mam do tego cierpliwości:).


  Ale ostatnio miałam dobre szydełkowe dni, więc pokusiłam się o wykonanie poduszek, które podbiły moje serce. 
  Poduszki zostały wykonane z włóczki Kotek. Ku memu zaskoczeniu nie miałam pojęcia, że Arelan proponuje takie faje kolory tej włóczki. Do tej pory Kotek raczej kojarzył mi się ze stonowanymi barwami, a tu udało mi się znaleźć ładny, miętowy kolor, który połączyłam z delikatnym, ale bardziej pastelowym różem.


 Połączenie to bardzo mi się spodobało, a wykorzystując wzór kwadratu z kwiatem wykonanym z pęczków, daje już bardzo fajne połączenie. Pierwotny wzór zawierał pęczek złożony z kilku nawinięć na szydełko, które zwiększyłam, aby pęczki były bardziej puchate, a wypukły efekt był bardziej uwidoczniony.


   Tył poduszki zachowałam w białym kolorze, ale wykonałam go już z grubszej włóczki Red Heart Soft Baby Step, o której już Wam wspominałam nie raz na moim blogu. Jest to akryl bardzo miły w dotyku i niemechacący się, a do tego dał sztywniejszą podstawę poduszki. Dla zachowania spójności przedniej i tylnej części, tylny kwadrat zaczęłam tymi samymi kolorami.


Elementy wykonuje się bardzo szybko, a ich tworzenie było bardzo przyjemne:). Muszę też wspomnieć o praktycznym aspekcie, a mianowicie jeden z brzegów nie został zaszyty tylko zamkniętym sznureczkiem z włóczki. Dzięki temu poszewki można wyprać.


Mam nadzieję, że moje poduszki Wam się spodobają:) Zwłaszcza, że już nastał ten czas kiedy tęksniąc za wiosną wybieram bardziej żywsze kolory:)
Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Słodkie te podusie. Będą piękną ozdobą domu. Już widzę oczami wyobraźni takie wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne <3 Podziwiam, bo na pewno kosztowały wiele pracy :) Ja teraz też miałam taką mini robótkę do zrobienia i przez chwilę zawahałam się, czy by nie spróbować z elementów - nie odważyłam się, dlatego tym bardziej podziwiam :) Kolorki śliczne, wzór też a i tył niczego sobie, a dzięki temu, że zaczęłaś go tymi samymi kolorkami, to razem dają duże pole do popisu, jeżeli chodzi o ich ułożenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Faktycznie robienie elementów jest pracochłonne, ale warto się poświęcić:) W Twoim wykonaniu wyjdzie cudnie jak zawsze:)

      Usuń
  3. Super podusie i piękne kolory😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są, aż chęć się na nich położyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduchy pięknie się prezentują, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszły;)Bardzo delikatne i zgrane połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam prace z elementów! Oglądać ;p bo na samą myśl o łączeniu i chowaniu nitek... brr, aż mam ciarki ;p
    Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trzeba się trochę poświęcić :) Dziękuję:)

      Usuń
  9. Kolory przywodzą mi na myśl cukierki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się, że połączenie tych dwóch kolorów da taki fajny efekt. Poduszki prezentują się pięknie, przypominają mi o nadchodzącej wiośnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też miałam chwilę zwątpienia, ale efekt końcowy bardzo mnie zadowala:)

      Usuń
  11. Jakie cudne! Wspaniały wzór i urocze kolory 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty