Serwetka ze słonecznikiem

W dzisiejszej porannej telewizji śniadaniowej już podejmowany był temat wakacji. Trochę trudno zająć tym myśli, zwłaszcza, że za oknem dzieją się czasem rzeczy nieziemskie z chwili na chwilę. Od razu przywołało to we mnie wspomnienie ogródka i słoneczników, które tuż obok truskawek, kojarzą mi się z latem. 
   Może to właśnie z tego powodu przypomniało mi się o mojej serwetce ze słonecznikiem. Gdy po raz pierwszy się na nią spojrzałam wydawała mi się bardzo skomplikowane uzyskanie takie kształtu i takiego ażurowego splotu. 
   Moje wątpliwości rozwiał schemat, gdzie okazało się, że nie taki diabeł straszny, bo wzór składa się z podstawowych splotów szydełkowych. Niestety chwila nieuwagi, sprawiała, że trzeba było pruć poprzedni rządek i zaczynać na nowo. Więc ogólnie rzecz biorąc wzór wymagał dużej dawki skupienia i medytacji:). 
  Mimo, że trochę namęczyłam się nad tą serwetką i musiała trochę poleżeć w ukryciu, żebyśmy sobie przebaczyły te nerwowe chwile, to jestem bardzo dumna z niej, bo włożyłam w nią wiele pracy. 
Mam nadzieję, że również zyska ona Wasze uznanie;) 
Zapomniałam dodać: szydełko 1,75, kordonek Maxi  kolorze kawa z mlekiem. 




 




Komentarze

  1. Piękna! Oryginalna, prosty wzór, a do tego ten słonecznik w środku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie masz z czego być dumna! Piękna serwetka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię słoneczniki :) Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka! No i oprócz słonecznika, są jeszcze ananasy, które kojarzą mi się z ciepełkiem :) serwetka jest niezwykle oryginalna! Warto było się pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra, zgrabniutka wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna serweta!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba sobie radzić i przywoływać ciepełko skoro nie chce do nas przyjść :)
    Cudowna serwetka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba odprawić jakiś taniec przywołujący dobrą pogodę :) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Żmudna praca - piękny efekt, warto było 🙂Tez mnie czasem boli gdy trzeba pruć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było się pogodzić z serwetką, bo jest cudna :) A co do wakacji... faktycznie ciężko jest o nich myśleć przy obecnej pogodzie ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty