Kwietniowy przegląd prasy

Ale narobiło mi się zaległości w prasie szydełkowej i nie tylko:)
 Szybciutko, więc nadrabiam zaległości.

1. Wzory i wykroje nr 2/2017 - Wzory na szydełko - myślę, że jest to gazetka, koło której można się zakręcić:)
   Mamy tu ponad 50 wzorów z modelami na wiosnę i lato, dla początkujących jak i dla zaawansowanych. Numer rozpoczyna się od szybkiej i podstawowej szkoły szydełkowania. Czyli poznamy podstawowe sploty, a na koniec przejdziemy szkołę szydełkowania kolorowego babcinego kwadratu.
   Mamy tu też wzory na inne kwadraty oraz na projekt patchworkowej spódnicy i szala oraz czapki i topu. Kolejne wzory to wzory: faliste, z pęczkami, z głębiej wkuwanymi oczkami, z oczkami reliefowymi, warkocze i żakardy. Na końcu znajdziemy żakardowe wzory dla dzieci oraz kilka wzorów na proste kwiaty i liście. Numer oceniam pozytywnie.

zdj. bpv.pl
2. Sabrina Robótki 2/2017 - Wyszukane kształty i wzory - czy wyszukane kształty być może tak, bo serwetki znajdują się w różnych opcjach jeśli chodzi o formę, ale czy wyszukane wzory to już tak nie do końca.
   Znajdziemy tu modele, które mogą nam się spodobać, ale odniesiemy też chyba wrażenie, że gdzieś te wzory już widzieliśmy. Jak dla mnie bardzo podoba mi się model z piórkami i ten faktycznie jeszcze nie wpadł mi nigdzie w oko.
 Dość fajne modele ze strony tytułowej w kolorze czerwonym i zielonym. Przed zakupem zajrzyjcie do środka.

zdj. bpv.pl
3. Szydełkowanie 3/2017 - Bieżniki siatkowe i koronkowe serwetki - jak dla mnie fajniejsze wzory niż w poprzedniej opisywanej przeze mnie gazetce, Znajdziemy tu różne formy i kształty - owalne, kwadratowe, okrągłe i z nierównymi brzegami.
  Według mnie serwetki są dość ciekawe, a moje serce skradła serwetka z wiewiórkami. Poza tym dość fajne patchworki, albo siatkowe taśmy do ozdabiania środka stołu. Są tu również wzory na koronkowe poduszki, zawieszki, ale i na siatkę, która już kiedyś pojawiła się w gazetkach. Nawet taką samą robiłam;).  Ogólnie numer oceniam pozytywnie.

zdj. bpv.pl
4. Mollie potrafi nr 3/2017 - na Mollie zawsze patrzę przyjaźnie i szukam szydełkowych akcentów, choć w tym numerze nie ma ich wiele. Znalazły się za to inne równie ciekawe projekty.
   Podoba mi się projekt na gruszkę i jabłko wykonane przez ręczne przeplatanie włóczki, filcowe słodkości, które wyglądają jak prawdziwe, męską szydełkową torbę i szydełkową lampę.
 Inne ciekawe projekty to chociażby buciki dla malucha, kolorowy naszyjnik czy nietypowy haft na drewnie.
Fajnym punktem numeru stały stał się testy produktów i w tym numerze są to kleje do tkanin.
Numer jak zawsze pełen inspiracji. Numer możecie przejrzeć TUTAJ.

zdj. https://ulubionykiosk.pl/
5. HANDMADE MAGAZYN - Szkoła szycia - przyznam szczerze, że obok takiej okładki nie można przejść obojętnie:). Bardzo podobają mi się tytułowe sówki czy ptaszki. Poza tym numer pełen jest użytecznych i dekoracyjnych projektów do domu.
Zawarty kurs szycia nie dotyczy jak w większości masy informacji o szyciu odzieży, ale własnie o szyciu dodatków i mniejszych projektów użytkowych.

zdj. bpv.pl

Komentarze

Popularne posty