Love czerwone

Znów chciałoby się rzec coraz bliżej święta, a tu za oknem nie wiadomo co, ani to nie przypomina zimy, ani wiosny, a dzieci na feriach niestety nie mogą nawet nacieszyć się śniegiem. Gdzie się podziały zimy ze śniegiem i lepieniem bałwana? :)
        Stwierdziłam, że muszę sobie poprawić nastrój w takie kapryśne pogody, a cóż może poprawić humor? Oczywiście szydełko i wyszydełkowanie serwetki w ulubionym, czerwonym kolorze.
        Serwetkę wyszydełkowałam z czerwonego i białego kordonka Maxi, szydełkiem 1,5. Bardzo lubię czerwony kolor, ale nie chciałam, żeby była to jednolita kolorystycznie robótki, więc wymyśliłam sobie, że zrobię białą wstawkę, która jak się okazało wygląda nawet nie źle.
        Wzór na serwetkę okazał się fajny do wykonania i nawet szybki, co początkowo nie zapowiadało się, że tak będzie.
         Serwetkę usztywniłam bardzo delikatnie Ługą, ponieważ staram się odbiegać od bardzo sztywnych serwetek. W ich przypadku nie lubię mocnego nakrochmalenia, w którym można by było złamać serwetkę, a delikatne i takie, które ładnie uwydatni nam wzór. A Wy jakie macie zdanie na ten temat?
         Pozdrawiam serdecznie:)



Komentarze

  1. Super! Świetny wzór a zastosowanie dwóch kolorów tylko podkreśliło jego oryginalność. Co do usztywniania, to ja też nie lubię takich wykrochmalonych "na sztywno". Pozdrawiam deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) U mnie też taka pogoda do kitu, ale na szczęście jest szydełko:)

      Usuń
  2. Witam serdecznie. Śliczna ta serwetka :)
    Ja swoje tylko prasuje i delikatnie usztywniam spray'em. Moje dzieciaki mi wciąż zrzucają wszelkie obrusy, serwetki itp. także narazie, jak to mówię, szkoda mojej pracy :D
    Wyprasowane też ładnie wyglądają. Najważniejsze, aby wzór było widać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak uważam:) Jedynie usztywniam mocno to, co musi takie być:) A przyznam szczerze, że blokowanie to najmniej przyjemny element pracy:)

      Usuń
  3. Fajnie wyszło! :)
    Tak trochę patriotycznie ;) Albo trochę walentynkowo...
    W każdym razie śliczna serweta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Może być patriotycznie, albo walentynkowo każda wersja jest fajna;)

      Usuń
  4. Ach, jaka cudna :) Piękna jest ta czerwień, muszę sobie kupić w końcu kordonek w tym kolorze :)
    A co do wzoru na kwiatki, link jest podany tuż przed zdjęciem wianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, patrz szukała tego linku i nie widziałam:) Jednak muszę nosić okulary:)

      Usuń
  5. A dla mnie wyszło jak oko :) i bardzo mi się podoba :)
    Kolorowe serwetki to taki nowy wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie jak zaczęłam się przyglądać to faktycznie może to być oko:) Dzięki:)

      Usuń
  6. Swietna koncepcja serwetki. Podoba mi sie u Ciebie. Zostaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest po prostu przepiękna :) I bardzo fajnie wygląda w tych dwóch kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty