Szydełkowe trendy z Sandrą extra

Kochani, przedstawiam Wam dzisiaj mały przegląd prasy. Mały, ponieważ większość znanych nam gazetek już pojawiło się w kiosku, a że końcówka roku przed nami nie będzie ich już dużo. Zachęcam Was do zajrzenia w nowe wydanie Sandry extra, które porusza tematy zimowej i sylwestrowej odzieży. Jeżeli lubicie lub umiecie dziergać ubrania ten numer podsunie Wam fajne pomysły. W tym numerze znajdziecie wzory nie tylko na ciepłe swetry, ale także na fajne ażury. Według mnie nie jest to typowo zimowy numer. Ten numer Sandry to -przedstawia swetry w różnych wydaniach: długie, krótkie, ażurowe, grube, ukośne, zapinane itp. Znajdziecie też kilka modeli sukienek, a także kreacje które mogą przydać się na sylwestra. Mi bardzo podoba się tunika z lureksowej włóczki - na ostatniej stronie, ale jakże kobieca i elegancka.


źródło: bpv.pl


W moje ręce wpadło też wydanie Moich dekoracji. Zakupiłam ten numer ponieważ spodobały mi się zawarte w nim pomysły. Pewnie w tym roku nie uda mi się ich wykorzystać, ale w przyszłym roku nastawie się też na inne dekoracje niż tylko szydełkowe;). Pomysły zawarte w tym numerze są różne od mnie po bardziej skomplikowane. Mi bardzo podoba się kula obklejona mchem i szyszkami i na taką będę polować:) Najbardziej jednak spodobały mi się reniferki wykonane z drewna, które są naprawdę przesympatyczne i takie również zapragnęłam mieć. Poza tym mamy tu wiele pomysłów na udekorowanie domu w postaci wycinanek, malowania, obklejania przedmiotów itp. Jeśli lubicie takie rzeczy zajrzyjcie, bo może też znajdziecie w tej gazetce coś dla siebie:).


źródło: bpv.pl

Komentarze

  1. Dzięki za podpowiedź ;). Bardzo podoba mi się ten ażurowy sweterek z okładki, szczególnie, że są to moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi przypadł do gustu, ale na następnej stronie jest fajny ażurowy, kremowy sweter z grubej włóczki, która baaardzo mi się podoba:)

      Usuń
  2. Mam "Moje dekoracje", na "Szydełkowe trendy" się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, że Tobie po głowie pewnie chodzą te renifery drewniane;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty