Proste podkładki

Moi Drodzy, wiem, że ostatnio moja aktywność na Fb i na blogu daje wiele do życzenia...ale naprawdę ostatnimi czasy doba bardzo mi się kurczy. Ciągle wychodzą nowe sprawy do załatwienia i nie mogę sobie jako tego logicznie ułożyć. Widziałam Wasze piękne ozdoby świąteczne, im bliżej świąt tym bardziej mnie zaskakujecie;) Ale nie będę już marudzić. Dzisiaj chce Wam zaprezentować podkładki jakie możecie wykonać z resztek kordonków. Wykonałam je już dość dawno temu, ale jakoś nie było ich wcześniej okazji zaprezentować. Wykonanie tych podkładek polecam osobom początkującym, ponieważ są łatwe do wyszydełkowania, a na końcu postu zamieszczę odnośnik do filmiku AniCrochet, dzięki któremu te podkładki wykonałam na początku mojej kariery szydełkowej. U mnie pełnią one role serweteczek pod małe ozdóbki, ale świetnie też mogą funkcjonować jako podkładki. Używając różnych kolorów kordonka, możemy stworzyć naprawdę fajne połączania. Nic tylko szydełko w dłoń i działać:) Tymczasem ja odliczam dni do Festiwalu rękodzieła, a Wy trzymajcie się ciepło w te chłodne wieczory :)





Link do wykonania:



Komentarze

  1. Świetne, proste, łatwe do zrobienia a jednocześnie takie efektowne ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, ale za to mega wyglądają :) Fiolet i biel fajnie się komponują. Zerknę na filmik i może sama spróbuję takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja bardzo lubię różne połączenia kolorów;)

      Usuń
  3. ładne i efektowne :) i w jednym z moich ulubionych kolorów - fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty