Diana Robótki - ażurowe koronki

Kochani, moja wczorajsza wyprawa do Wrocławia zakończyła się niestety ogromnym bólem gardła i przeziębieniem. Wrocław przywitał mnie może nie chłodno, ale mokro i deszczowo. Udało mi się jednak pospacerować i zobaczyć główne atrakcje w postaci rynku i Ostrowa Tumskiego, który pięknie jest oświetlony nocą. Największe wrażenie chyba zrobił na mnie most z kłódkami, który na szczęście nadal utrzymuje ich ciężar:). Wracając do sedna chciałabym powiedzieć kilka słów o nowości jaka pojawiła się w kiosku, a mianowicie o Dianie Robótki z ażurowymi koronkami i kwiatowymi rozetkami. Faktycznie numer fajny dla wielbicieli serwetek. Ten numer porzuca już tematykę świąt. Ten numer to serwetki od małych po duże. Od prostych, po bardziej wymyślne z kwiatowymi rozetkami. Uważam, że dobry numer dla osób początkujących, bo większość tych serwetek opiera się na podstawowych splotach, a efekt jest naprawdę ciekawy. Dla mnie zwycięzcą tego numeru jest serwetka, którą widzicie m.in na okładce, w jej dolnej części na środku - kwiaty w koronce. Jakoś bardzo przypadła mi do serca, jak skończę moje prace, które czekają na moje niezbyt ulubione zajęcie usztywniania, to może się za nią wezmę;). Życzę Wam miłego niedzielnego szydełkowania:)


(zdj. bpv.pl)

Komentarze

  1. Fajnie, że pozwiedzałaś Wrocław :) Uwielbiam to miasto :D Mam nadzieję, że szybko się wykurujesz :)
    Serwetka z okładki rzeczywiście jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław ładne miasto, ale moje serce nadal należy do Lublina:) No na razie się leczę, ale chyba zatoki wezmą górą.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty