Będę wdzięczna jeśli zostawicie komentarze ze swojej wizyty:)

sobota, 7 maja 2016

Różowy komplet

Patrząc na słoneczko, które świeci za oknem od razu robi mi się ciepło na serduchu, bo bardzo cieszę się, że wiosna już zawitała na dobre. Sezon balkonowy u mnie już wkrótce, kwiaty czekają na posadzenie, a meble na rozpakowanie:) Szydełkowanie na balkonie już wkrótce.
     Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować komplet jaki wykonałam na zamówienie. Zostałam poproszona o zrobienie kompletu do sukienki weselnej w kolorze koktajlu jagodowego. Pomyślałam, że najładniej będą wyglądać koraliki w kolorze pudrowego różu i delikatnego fioletu.
     Naszyjnik i bransoletka wykonane są na łańcuszku, a koraliki zawieszone w postaci gronek. Na koraliki wybrałam szklane perełki, a taki układ koralików bardzo ładnie układa się również w ruchu, więc na szyi nie będzie nudno tylko będzie się w tańcu działo:). Podobnie jest z bransoletką. Kolczyki wykonałam już delikatne, bo nie chciałam żeby wszystkiego było za dużo. W kolczykach perełki zawiesiłam na wkrętkach z kuleczką. 
     Mam nadzieję, że komplet Wam się spodoba:) Dziś postawiłam również na biżuterię i mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła Wam się pochwalić nowościami, które trafią na kiermasz. Bardzo mnie cieszy również, że Ci którzy skorzystali z kiermaszu są zadowoleni i zgodnie twierdzą, że w rzeczywistości biżuteria wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu:) Bardzo to cieszy moje hand-madowe serducho:)









12 komentarzy:

  1. Piękny komplet :). Co do dziergania na balkonie, sezon rozpoczęłam w tygodniu, dzisiaj posadziłam kwiaty i tylko czekam na trochę wolnego czasu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja właśnie kupiłam wór ziemi i będę sadzić jutro:) Mam nadzieję, że starczy mi czasu na szydełkowanie:)

      Usuń
  2. Jak ja uwielbiam gronkową biżuterię! <3 Twój komplet jest przepiękny, jestem ciekawa, jak się będzie komponował z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam całość i fajnie wygląda, zwłaszcza, że szpilki też są w kolorze pudrowego różu i całość ładnie się komponuje:)

      Usuń
  3. Świetny komplecik :) U mnie sezon na szydełkowanie na ogrodzie już się rozpoczął :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja już jestem blisko szydełkowania na balkonie:) Kwiaty już posadzone:)

      Usuń
  4. Damą być , ach damą być :) :)
    Kompozycja kolorów - bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń