Elegancka czerń

Wczoraj udało mi się pojechać do Krakowa na małe zwiedzanie. Przyznać muszę, że choć Kraków ma swój urok i klimat, to jak patrzę na te zatłoczone ulice, nie umiałabym się tam chyba odnaleźć:).       Fajnie, że to miasto jest tak wielokulturowe i przyciąga turystów  z tak wielu zakątków świata. Tym razem udało mi się zwiedzić Muzeum Przyrodnicze, gdzie można podziwiać piękne owoce naszej Matki Ziemi:). Szczególne wrażenie na mnie zrobiła piękna wystawa kamieni i kryształów, moje oczka już widziały jak można by było przerobić je na piękną biżuterię;).
    Poza tym chciałam pokazać mojej córce smoczą jamę i słynnego smoka, którego znała tylko z obrazków w książkach. Pospacerowaliśmy po rynku i Sukiennicach, a i zasmakowaliśmy dobrego ukraińskiego jedzenia, które Wam polecam. 
     Wracam już do tematu mojego posta, mianowicie eleganckiej czerni, która jak uważam kryje się w tym pięknym komplecie. Komplet ten wykonywałam na zamówienie, ale miał być on bardziej klasyczny od poprzedniego i miał być czarno-szary. 
      Postawiłam więc na szklane koraliki w dwóch wielkościach. Większe wybrałam w kolorze czarnym, a mniejsze w kolorze szarym. Chciałam żeby delikatnie przełamać czerń i żeby to ona była tu dominująca.
     Gronka strasznie mi się podobają i będę często do nich wracać, bo można naprawdę puścić wodze fantazji jeśli chodzi o kolorystkę i otrzymać piękne połączenia i kombinacje. Co prawda są dość czasochłonne, ale jak dla mnie warto nad nimi posiedzieć dla tak fajnego efektu. 
     Jestem ciekawa Waszej opinii, która jest dla mnie bardzo cenna i zawsze biorę ją sobie do serca:). 
Pozdrawiam:). 








Komentarze

  1. Kolejny śliczny komplet :). Lubię czerń, chociaż od żywszych kolorów nie stronię, ale czerń jest zawsze elegancka i na pewne okazje najlepsza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Racja, czerń pasuje praktycznie do wszystkiego i jest bardzo uniwersalna.

      Usuń
  2. Ładny zestaw, będzie pasował do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię takie gronowe kolczyki na przykład :) Ogólnie kolorystyka którą wybrałaś jest świetna zarówno od święta, oraz do codziennej stylizacji - bardzo uniwersalny komplecik, ale w całości to pewnie bardziej na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki i klasyczny komplet;) Tego typu biżuterię zawsze warto mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona komplecikiem.Jest sliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty