Sabrina wydanie specjalne - Wielkanoc

W końcu jestem uradowana, że taka gazetka pojawiła się w kioskach. Uważam, że ze wszystkich wydań wielkanocnych to jest najbardziej trafione i w nim znalazłam najwięcej rzeczy, które chciałabym zrobić.
          W tym wydaniu głównie opieramy się na symbolach Wielkanocy, a więc mamy tu przede wszystkim serwetki, obrusy i zazdrostki z motywem zajączków, kurczaczków czy wiosennych kwiatów. Znajdziemy tu również bardzo fajną kurę, którą widzicie już na stronie tytułowe jak i osłonki na jajka, a także wzory na kurczaczki czy zajączki. Znajdziemy również kilka wzorów na szydełkowe pisanki oraz wzory na szydełkowe kwiaty. Ten numer jest fajny, bo nie jest zapchany "zwykłymi" serwetkami, a prawie wszystkie są tematyczne. Uważam, że ten numer warto kupić, bo doskonale wpisuję się w tematykę świąt.
          Ja mam chrapkę na serwetkę z kurczaczkami, bo robiłam już z zajączkami w zeszłym roku, a z kurczakami nie mam. Pora coś zmienić i zrobić nowego ;)
          Zajrzyjcie do tej gazetki i zobaczcie czy również Wam się spodoba:) Pozdrawiam:)


( zdj. bpv.pl ) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty