Serwetka do koszyczka i życzenia

Moi drodzy święta już za chwilę i czas zakończyć cykl świątecznych postów. Na koniec chciałabym Wam zaprezentować serwetkę do koszyczka, co prawda dobrze Wam znaną, ale w mojej innej odsłonie. Wzór tej serwetki łatwo można znaleźć na internecie, moja modyfikacja polegała na tym, że zajączki zyskały oczka i ozdoby w postaci kokardek i różyczek. Serwetkę wykonałam z kordonka Aria w kolorze naturalnym szydełkiem 1,75. Mam nadzieję, że moja wersja również Wam się spodoba. Na koniec chciałabym Wam życzyć Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych, aby były spędzone w ciepłej i rodzinnej atmosferze oraz wielu udanych robótek szydełkowych:)) No i oczywiście oprócz smacznego jajeczka, lanego dyngusa oby nie w atmosferze mrozu i śniegu:) Pozdrawiam serdecznie;)
PS: Ze względu na urlop, nie będzie mnie tydzień na blogu. Odezwę się do Was wkrótce:)





Komentarze

Popularne posty