Nowości w prasie szydełkowej

Pora na mały przegląd w prasie szydełkowej i nie tylko;) No to zaczynamy:)
1. Sabrina Robótki  nr 2/2015 - przyznam szczerze, że warto jest do niego zajrzeć, ja już się skusiłam na jedną serwetkę i w tak zwanym międzyczasie staram się ją wydziergać ( czytaj: odpoczywam od innych większych robótek:)) taki wiosenny detox:)). Znajdziecie w tym numerze fajne pomysły na serwetki w fajnych kolorach: pomarańczowe, żółte, łososiowe, jasnego różu. Moje serce skradł pomysł na biało-zielony dywanik i do tego dobrane kolorystycznie koszyki. Musicie zajrzeć i zobaczyć:)
2. Robótki ręczne nr 3-4/2015- na ten numer natrafiłam w trakcie zakupów w Lublinie i jakoś skusiłam się go kupić. Strasznie mi się spodobała serwetka z motywami kwiatuszków, listków, pęczków. Czyli na bogato, ale ze smakiem:) Ten numer mnie zaskoczył, ponieważ te gazetki zawierają przeważnie wzory na klasyczne serwetki, a w środku znajdziecie kilka innych pomysłów niż w dobrze znanych nam Sabrinach i Dianach, a na końcowej stronie poduszeczka serduszko dla zaawansowanych.
3. Moje Robótki nr 3/2015 - na ten numer natrafiłam również na urlopie. Ten mnie przekonał stroną tytułową z pięknym obrusem w stylu klasycznym - z białego kordonka, ze wzorem ananasowym. Są jeszcze schematy na inne serwetki, które w swojej prostocie mają jakiś urok. Poza tym znajdą coś dla siebie osoby, które haftują lub zajmują się frywolitką.
Na koniec chciałam jeszcze powiedzieć parę słów o nowym wydaniu Mollie potrafi numer 3/2015. Mimo, że okładka zachęca szydełkowiczów, to jednak w tym numerze na szydełko znajdziemy niewiele, ale osoby które zajmują się handmadem w szerokim tego słowa znaczeniu będą zachwycone. Z szydełkowych rzeczy znajdziemy tu osłonki na słoiki i wzór na stylową kapę. Osoby robiące również na drutach znajdą przepis na torebkę, komin i kopertówkę. Pozostałe pomyły to też fajny sposób na udekorowanie domu i siebie np. jak zrobić fajną ozdobę na ścianę z lampek, albo półkę z deski snowboardowej czy prosty naszyjnik z kawałka skórki i pomponów, które możemy zrobić nawet przy użyciu widelca:) Pozdrawiam:)


źródło: bpv.pl




 źródło: makler.wroclaw.pl                                                                    źródło: kej.wroc.pl



źródło: ulubionykiosk.pl


Komentarze

Popularne posty