Girlanda z króliczkami

Dzisiaj uświadomiłam sobie jak blisko już są święta i jak ten czas niesamowicie szybko leci. Tak naprawdę jeszcze dwa tygodnie i będziemy świętowali Wielkanoc. W tym roku nie robiłam ozdób wielkanocnych z racji tego, że mam ich naprawdę dość sporo, ale pojedyncze akcenty na pewno się pojawią:). 
  Dlatego dziś przedstawiam Wam girlandę z króliczkami. Możemy ją potraktować jako ozdobę związaną z Wielkanocą, ale również małe króliczki mogą być fajną ozdobą dziecięcego pokoju na co dzień. 


   Jest to moja pierwsza tego typu ozdoba. Odkąd zobaczyłam wzór na te małe króliczki, od razu wiedziałam, ze fajnie byłoby z nich wykonać jakiś wyjątkowy element wystroju. Chwyciłam więc za szydełko i za jego sprawą powstało 9 kolorowych i sympatycznych króliczków / zajączków, które przyłączyłam do sznureczka z oczek łańcuszka. Na jego końcach wykonałam pętelki ułatwiające zawieszenie girlandy np. nad łóżeczkiem czy w oknie. 
  

Króliczki wykonałam z włóczki bawełnianej Camilla, którą lubię ze względu na ładny połysk nitki. Używałam jej w wielu moich pracach i jestem pewna jej jakości i estetycznego wyglądu. 
  Zajączki powstają w całości, za wyjątkiem białego ogonka, który jest po prostu pęczkiem, który albo możemy zrobić z użyciem szydełka, albo po prostu go wyszyć. 
   Myślę, że taka ozdoba może być wyjątkowym i fajnym elementem dekoracyjnym, zwłaszcza, że króliczki kojarzą się nam z sympatycznymi i mięciutkimi zwierzątkami:)
A u Was święta już w pełni? Dziergacie jeszcze ozdoby na Wielkanoc? 
Pozdrawiam:) 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty