Kremowo-turkusowe mitenki

Kochani, pora na ostatnią już tej zimy odsłonę mitenek. Tym razem w wersji jaśniejszej, ale z kontrastowym dodatkiem turkusowej włóczki.
   Mitenki wykonałam z włóczki Tango. Tym razem przez zastosowanie splotów reliefowych, udało mi się otrzymać fajny efekt odcięcia części przylegającej do nadgarstka od dłoniowej. Pozostałą część znajdującą się na dłoni wykonałam po postu ze słupków, wykańczając ostatni rząd również turkusową nitką.


  Uważam, że takie połączenie sprawia, że robótka nie jest nudna, a kolor przełamuje kremowy kolor i dodaje jej charakteru.
Pomysł na te mitenki powstał w mojej głowie i był modyfikowany podczas przerabiania. Jak wcześniej pisałam zastosowałam wzór słupków reliefowych - półsłupków i słupków. Dzięki temu kolorowe sploty są różnej długości, a wbicie się w tylną część nitki dzieli mitenki na dwie części.
  Te mitenki są nie co szersze od poprzednich, przeznaczone da tych, co nie do końca lubią ściśle przylegające rzeczy do ręki. Dają dużą swobodę ruchów, a ich zaletą jest to, że dzięki grubej włóczce są naprawdę ciepłe.


  Mitenki goszczą obecnie na Srebrnej Agrafce;)
   W tym sezonie nie planuję już kolejnych mitenek:). Pewnie następne powstaną przy okazji kolejnego zimowego sezonu. Na razie już przygotowuję się na cieplejsze dni, których już strasznie mi brakuje:).
A u Was już klimaty Wielkanocne? :)

Komentarze

  1. Bardzo ładne mitenki. Przydadzą się w chłodne dni.
    Ja jeszcze nie myślę Wielkanocy, choć do wiosny mi tęskno.Jeszcze trochę trzeba wytrwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Myślę, że zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.Byle do wiosny:)

      Usuń
  2. Bardzo fajne :), turkusowa nitka dodała mi wiele uroku. A co do klimatów wielkanocnych to rzeczywiście coraz częściej o nich myślę. Już prawie wyrobiłam moje zaległości i niedługo będe mogła zabrać się za jakieś ozdoby. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jestem ciekawa jakie ozdoby będą gościły u Ciebie w tym roku:)

      Usuń
  3. Piękne mitenki - sama przymierzam się do jakiś ;) Ja już chciałabym, żeby przyszła wiosna, jak poczułam to ciepełko, to już wiem, że jest coraz bliżej, ale wielkanocnych klimatów jeszcze na szydełku nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mitenki jedyne w swoim rodzaju, piękne połączenie kolorystyczne i z pewnością doskonale chronią i zdobią dłonie. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty