Sierpniowy przegląd prasy

Dziś krótki przegląd prasy szydełkowej i hand-made'owej, który będzie składał się z trzech nowości.

1. Sabrina Robótki - Koronkowe serwetki i siatkowe bieżniki - przyznam szczerze, że tak urzekła mnie czerwona serwetka z okładki, że tę gazetkę wzięłam bez zastanowienia. Jak na kolejną gazetkę z serwetkami, jest to naprawdę przyjemni numer.
  Serwetki i obrusiki odnoszą się głównie do motywów kwiatowych, ale są delikatne i naprawdę ładne. Podoba mi się również pomysł na serwetki z wiewiórkami, które mogą być fajną ozdobą dla wielbicieli tych rudych zwierzaczków.
  Myślę, że jak na numer z serwetkami jest naprawdę ok i można go polecić.

zdj. bpv.pl

2. We love Amigurumi 3/2017 - tutaj muszę spojrzeć bardziej krytycznym okiem. Jako osoba która dopiero zagłębia się w ten szydełkowy świat maskotek, z przykrością muszę stwierdzić, że ten numer niestety mnie rozczarował. Z wcześniejszego numeru byłam bardzo zadowolona i korzystałam z kilku wzorów, które naprawdę były fajne. Odnoszę trochę ważenie, że ten numer jest zrobiony na siłę...nad czym strasznie ubolewam.
  Można znaleźć kilka nawet fajnych wzorów np. na sówkę, ptaszki czy pieski, ale pozostałe wzory są mało estetyczne i takie nijakie. Mamy tu np. ośmiornicę, która niestety bardziej odstrasza od jej zrobienia, niż zachęca. A tak myślałam, że krecik z okładki będzie zapowiedzią fajnego numeru...

zdj. http://www.empik.com

3. Wena Design 4/2017 - co prawda, nie ma tu za wiele schematów szydełkowych, bo mamy tu tylko wzór na podkładki i pokrowiec na słoiczek, to numer jest nawet fajny. Bardzo spodobał mi się wianek z grzybkami, który jest naprawdę prosty w wykonaniu, ale bardzo fajnie wygląda. Podoba mi się również pomysł na półeczki z patyczków do lodów, organizer na opaski z tasiemki czy kolczyki z chwostów.
 Mamy u również pomysł na sowę z jesiennych liści, wianek ze sztucznych kwiatów czy wzory na dziergane chusty, które są naprawdę efektowne.
  Jeśli lubicie hand-made w całej okazałości to zajrzyjcie do tego numeru:).

zdj. http://www.wena-design.pl/



Komentarze

  1. Amigurumi kupiłam bez oglądania, może kiedyś coś zrobię :), Sabrinę obejrzałam za to dokładnie, bardzo spodobała mi się czerwona serwetka z okładki, ale nie kupiłam :D. A ostatniej pozycji jakoś nigdy nie zauważam, a może i błąd. Musze się poprawić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie masz wrażenia po Amigurumi? A czerwona serwetka mnie zauroczyła i musiałam kupić ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty