Poncho dla dziewczynki

W tak deszczowy dzień jak dziś trudno jest się zabrać za cokolwiek. Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie bym spod kocyka nie wychodziła, a sącząc dobrą kawusię można poczytać lub pooglądać coś w TV:). 
   Nie ukrywam, że dzisiejszy dzień, mimo, że deszczowy, to jest to dość upragniony dzień na odpoczynek od upałów. Patrząc na prognozy pogody trzeba było pomyśleć o czymś cieplejszym co można zarzucić na ramiona, bo ranki i wieczory już nie należą do ciepłych. Chciałam zrobić coś dla mojej córki, aby jakoś przetrwać te chłodniejsze pory, a i miałam do zużycia pojedyncze motki włóczki Dora Sim z metalizowaną nitką, postanowiłam je wykorzystać. 




   Miałam trochę obawy czy brązowy kolor nie zepsuje trochę kolorystyki, ale starałam się tak poukładać kolory, żeby wyglądało to ładnie i nic się ze sobą nie gryzło. 
   Wzór na to poncho jest Wam na pewno znany, bo często przewija się gdzieś na stronach i grupach. Wzór jest jak najbardziej uniwersalny, bo wystarczy zmodyfikować początkową liczbę oczek łańcuszka, biorąc pod uwagę nie tylko wiek osoby, która będzie nosiła poncho, ale i rodzaj użytej włóczki. 



    Po wykonaniu poncha czegoś mi brakowało w przedniej części, aby nie było tak "goło". Postanowiłam więc wykonać kokardkę, którą naszyłam z przodu. Prosty dodatek, a jak zmienia ogólny wygląd:). 



   Fajne w tym wszystko jest to, że to poncho może wykonać nawet początkujące osoba. Wystarczy znajomość oczek łańcuszka, oczka ścisłego i słupka:) I już mamy prosty sposób na fajny dodatek na chłodne dni:). 
   A tak moja córa prezentuje się w poncho:) 



Na koniec wzór:





Komentarze

  1. Super, wzór prosty, subtelna kolorystyka a pomysł z kokardką dodaje uroku całości 🎀😀

    OdpowiedzUsuń
  2. I ładnie i praktycznie. Bez kokardki faktycznie było by trochę pusto...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i przydatna sprawa, sama lubię nosić:P Wyszło super, kokardka dodaje zdecydowanie uroku, a na prześlicznej modelce prezentuje się rewelacyjnie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Córcia prezentuje się świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jest to ponczo! Super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne poncho, a co najważniejsze pasuje zarówno na eleganckie wyjścia, jak i na codzienny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale kojarzę jak moja córka również chodziła w takich rzeczach,a le szybko dzieci rosną. Teraz miałam mały problem bo robiłam zmiany u niej w pokoju. Chciałam po prostu zrobić coś, aby pokój dziewczęcy https://rodzinneogrody.pl/dodatki-ktore-pozwola-ci-przemienic-pokoj-dziewczecy-w-pokoj-nastolatki/ zamienić w pokój nastolatki. W końcu mi się to udało.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nad na ten moment jednak najbardziej interesował zakup ciekawych mebli dla dzieci do ogrodu i na całe szczęście udało się je znaleźć. Od razu chcę każdemu polecić bardzo fajny sklep https://ogrodolandia.pl/dla-dzieci gdzie każdy z znajdzie to czego de facto potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty