Nowości w prasie

Kochani, dzisiaj dopadł mnie szał biżuteryjnego tworzenia:) Nie wiem czy jest to wynik tego, że wielkimi krokami zbliża się mój upragniony urlop i organizm musi się spełnić biżuteryjnie na okres abstynencji w okresie wakacji. Choć i na wakacje mam plany hand-madowe, ale na zabranie moich wszystkich przydasiów do biżuterii musiałabym wynająć drugi samochód. W wakacje zamierzam spełniać się szydełkowo i w końcu zasiąść na spokojnie do maszyny i trochę się pouczyć szycia.
    A teraz krótki przegląd nowości w kiosku.
1. Anna Robótki - Serwetki, koronki, plisy - myślę, że nie popadacie w zachwyt na widok kolejnego numeru o serwetkach i chyba macie rację. Zawarte w tym numerze wzory na serwetki, nie rzucają na kolana, ale też nie są najgorsze. Moją największą uwagę chyba przykuły plisy i one są plusem tego numeru. Nie kupujcie go na oślep, zajrzyjcie czy trafia on w Wasze gusta.

zdj. bpv.pl 

2. Szydełkowe serwetki - romby koła, technika brugijska, koronki i siatki - opis z tytułowej strony zachęca do zajrzenia do środka i.....może być...Według mnie wzory ciekawsze niż w Annie Robótki, ale porównując zdjęcia z nowszych wydań, to wydaje mi się, że odgrzewa się tu wcześniejsze wzory. Wzory są dość fajne, zwłaszcza jeśli chodzi o koronkę brugijską, na którą bym się chętnie zapatrywała, aczkolwiek jak patrzę na schemat wydaje mi się on mega trudny, ale w końcu kiedyś będzie się trzeba z tym zmierzyć, Serweteczki mniej lub bardziej przyjemne dla oka, ale podobnie jak w poprzednim przypadku - nie kupujcie na oślep, zajrzyjcie do środka i zobaczcie czy trafia w Wasze gusta:).
Pozdrawiam:)

zdj. bpv.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty