Lipcowe nowości w prasie

Obydwie nowości miały się pojawić wczoraj, ale nie wiem jak było u Was, bo jedną gazetkę dostałam wczoraj, a drugą dzisiaj. zabieram się więc do opisania, co możecie w nich znaleźć:)

1. Szydełkowanie - Najpiękniejsze wzory - uważam ten numer za bardzo dobry. Nawet pojawiające się w nim serwetki są inne niż w poprzednich numerach, bardzo kolorowe i lekkostrawne dla oka.W tym numerze znajdziecie wiele fajnych pomysłów m.in. n różnego rodzaju zawieszki, zazdrostki czy łapacze snów. Moimi faworytami są sówki, które słodko się prezentują i chyba się na nie skuszę oraz poluję na folkową zawieszkę, która strasznie mi się spodobała. W gąszczu tych wszystkich wydań, ten numer warto zakupić, wziąć szydełko i wyszydełkować zawarte w nim cudności:) 

zdj. bpv.pl
2. Sabrina Robótki extra - Szydełkowe patchworki - choć dużo w tym numerze wzorów na serwetki i bieżniki, to mimo wszystko numer jest dobry. Patchworki zawsze mają swój urok, a ciężka praca w ich łączeniu daje niesamowite efekty. Tak jak pisałam wcześniej w tym nawale gazetek z serwetkami, ten numer również polecam, bo patchworkowe serwetki są śliczne, a wzory zawarte w numerze ciekawe. Oprócz wzorów na serwetki, bieżniki, obrusy, czy zazdrostki znajdziemy, aż po jednym pomyśle na patchworkowy koc czy poduszkę. 

zdj. bpv.pl

Komentarze

  1. Bardzo ciekawie się zapowiadają, może uda mi się je jutro jeszcze kupić, a jak nie to po powrocie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza gazetka mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty