Grudniowy przegląd prasy szydełkowej

Zajrzałam dzisiaj do kiosku i o dziwo zamiast dwóch zamierzonych gazetek znalazłam jeszcze dwie. Przedstawiam Wam więc mały przegląd prasy szydełkowej:
1. Mała Diana - lubię szydełkować - numer typowo o ciepłych swetrach. Znajdziecie tu różne modele, które otulą nasze ciało w bardzo chłodne i zimne dni. Oprócz tego znajdziecie również wzory na poncha i chusty. W tym numerze spodobał mi się jednak najbardziej dywanik i poduszka z futra. Dywanik wykonany jej z włóczki "Fur", którą próbowałam znaleźć w internecie, ale niestety nigdzie nie trafiłam jak ona wygląda.
    To wydanie Małej Diany jest idealne dla miłośników sweterków w różnych wydaniach.


(zdj.bpv.pl)


2. Sabrina Robótki - mój numer jeden z tego wydania to tkane poduszki. Faktycznie wymagają wiele cierpliwości i czasu, ale efekt super. Poza tym, w numerze znajdziemy wzory na serwetki, głównie z tematyką gwiazdek i śnieżynek, ale nie tylko. Miłośnicy serwetek znajdą coś dla siebie. Dla mnie wydania tych gazetek są zawsze interesujące, bo uwielbiam serwetki, a w tym numerze są dość ciekawe egzemplarze.


(zdj. bpv.pl)

3. Robótki ręczne nr 11-12/2015 - okładka sugeruje nam, że jest to numer świąteczny, ale środek jest już oszczędny w ozdoby świąteczne, Głównie to wzory na obrusy i serwetki, w klasycznych formach, które mogą się przydać na świąteczny stół lub jako prezent dla kogoś bliskiego. Ze świątecznych rzeczy znajdziemy tytułową serwetkę, gwiazdki do świątecznych dekoracji oraz bombka z koralikami. Najlepszą propozycją jest obrus na Boże Narodzenie, który jest przepiękny, ale naprawdę dla wytrwałych.


( zdj. http://www.makler.wroclaw.pl/)

4. Szydełkiem i na drutach 6/2015 - tak jak było to w przypadku Robótek ręcznych, w tym numerze mało świątecznie, a bardziej serwetkowo i obrusowo, mimo, że okładka kusi nas aniołkami i bombką. Ale generalnie ze świątecznych rzeczy jest tego praktycznie tyle. Plusem tej gazetki są ładne wzory na serwetki, ale również raczej w stylu klasycznym, Zachęcający dla mnie jest obrus z okładki, ale słabością dla mnie są okrągłe obrusu więc mogę być w tym temacie nieobiektywna. :)


( zdj. http://www.makler.wroclaw.pl/)


Wybierajcie, czytajcie i twórzcie:) Pozdrawiam:) 

Komentarze

Popularne posty