Październikowy przegląd prasy cz. 2

Kochani:) Dla mnie to był bardzo wyjątkowy dzień, ponieważ moja córka skończyła dziś 6 lat. Czas bardzo szybko płynie, a ja mam czasem wrażenie, że nie jestem w stanie za nim nadążyć. Spędziliśmy popołudnie w sali zabaw wraz gośćmi, które naprawdę było bardzo miłe i zaliczam do udanych;) Dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby do Was napisać i przedstawiam Wam mały przegląd prasy:


1. Szydełkowanie - Boże Narodzenie - jeśli jeszcze nie poczuliście świątecznego klimatu, to jest to już najwyższa pora. Wiem, że wiele z Was zaczęło już sezon bożonarodzeniowy dawno temu:) W tym numerze Szydełkowania możecie znaleźć tradycyjnie już wzory na serwetki i obrusy bożonarodzeniowe. Znajdziecie również ozdoby świąteczne w postaci wiszących gwiazdek, świeczników, figurek Mikołaja i bałwana, aniołków, bombek i dzwoneczków. Oczywiście obowiązkowa kolorystyka to srebro, biel, złoto i czerwień. Niestety mam wrażenie, że niektóre wzory już kiedyś powtarzały się w gazetkach przedświątecznych z ubiegłych lat. Ale jak wiadomo ozdób świątecznych nigdy nie jest za mało:) 








2. Sabrina Robótki extra - Najpiękniejsze Boże Narodzenie - świąteczne wydanie Sabriny, uważam za ciekawsze od świątecznego wydania Szydełkowania. Znajdziecie tu fajne pomysły nie tylko na bombki czy gwiazdki, ale również na bardzo fajne serwetki z bałwankami. Oczywiście pojawiają się też wzory na tradycyjne serwetki, ale oprócz tego znajdziecie wzory na zawieszki bałwanki, zawieszki wykonane na obręczach czy aniołki. Mnie osobiście bardzo podoba się poduszka z Mikołajem. Fajnym pomysłem są również ozdobne zazdrostki, firanki czy bordiury. 







3. Diana Robótki Extra - Ozdoby choinkowe - w tym numerze znajdziemy głównie wzory na ozdoby choinkowe w postaci bombek, gwiazdek czy serduszek. Oprócz tych tradycyjnych wzorów są również wzory na postacie: łyżwiarkę, Maryję i Józefa z Dzieciątkiem, aniołki, Mikołaja, pingwinki oraz panienki z mufkami:) 







4. Dekoracje z pomysłem - nie jest to stricte gazetka szydełkowa, ale zaciekawiły mnie pomysły w niej zawarte. Niestety nie wszystkie są opisane jak wykonać, ale dają jakoś podpowiedź, a moja głowa już kombinuje co by z tym zrobić;) Już pierwsza strona podpowiada, że małe serwetki szydełkowe możemy nakleić na bombki. Znajdziemy tu nie tylko jak udekorować stół na święta czy na sylwestra, ale także jak z gipsówki można zrobić choineczkę lub z fasoli, jak zrobić kartki świąteczne, odrestaurować meble, a także zahacza trochę o tematykę filcu i filcowania. Zajrzyjcie do tego numeru, bo może najdziecie coś dla siebie:) 







5. Robótki Ręczne Extra nr 6/2015 - ten numer kupiłam bez obejrzenia zawartości i jakoś przyznam szczerze, że nie jest bardzo imponujący. Najbardziej zachęciły mnie dwa wzory, które przedstawiam Wam na zdjęciach poniżej. Zwłaszcza interesujący jest ten drugi element, z którego można wyczarować piękny obrus czy mniejszą serwetę. Jak na wydanie świąteczne nie znajdziemy tu za dużo wzorów. Co prawda jest wzór na dużą bombkę, ale jakoś mnie nie porwała. Niestety te numer zaliczam do średnio udanych.




Komentarze

  1. Ooo, ale gazetek! Ja uwielbiam "Dekoracje z pomysłem", zawsze coś fajnego tam znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako ciekawostkę napiszę, że Dianę Robótki Extra, dokładnie to wydanie, kupiłam 5 lat temu w Czechach^^
    Od jakiegoś czasu już nie kupuję prasy szydełkowej, sporo rzeczy się powtarza, a część mi po prostu się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty